Laurie
23-8-2011
|
23-12-2010 14:58:03
Hallo,
wij zijn in oktober naar een huwelijksbeurs in brugge geweest en zagen ook de ringen van Fede di Oro. Waren onmiddelij verkocht en zullen onze ringen daar gaan kiezen. Natuurlijk zijn wij van West-Vlaanderen en is de verplaatsing niet ver.
Op hun website kan je wel lezen dat je slechts één keer hoeft te gaan en je kan ze dan afhalen in een servicepunt in Antwerpen.
Ik kan niet vergelijken met Wim Meeussen want daar heb ik nog niet van gehoord.
Fede di Oro is in ieder geval echt de moeite!
Veel succes in je zoektocht.
|
|
nathalie
2-7-2011
|
23-12-2010 15:08:45
Hallo!
Wij hebben onze ringen bij Wim Meeussen besteld!
Ik vind ze prachtig, dit is een heel aparte exclusieve stijl, en moeilijk te vergelijken met andere!
Ik heb al veel positieve dingen gehoord over Fede Di Oro, maar ik denk dat je vooral moet kijken naar wat je juist zoekt voor je trouwring.
Wij zijn alvast heel tervreden, in maart mogen we ze gaan afhalen!
groetjes,
Nathalie
|
|
Stijn
10-9-2011
|
23-12-2010 15:21:46
Hey Nathalie, Hoeveel kosten de ringen bij Wim Meeussen ongeveer? groetjes
|
|
Jessica
24-6-2011
|
23-12-2010 15:55:21
Hoi Ingrid,
mijn toekomstige en ik zijn ongeveer 100 minuten aan het rijden geweest om naar fede di oro te gaan... We komen van Kampenhout (Vlaams Brabant) en het had net de eerste keer goed gesneeuwd. Maar we hebben dat met plezier gedaan.
Wij hadden op voorhand hun folder aangekregen via mail en hebben daar onmiddellijk onze keuze in gevonden. We hebben dus enkel ter plaatse de collectie die we wilden kopen goed bekeken en de maten van onze vingers laten opnemen. Ik denk dat we maar 20 minuten binnen zijn geweest en dat alles al in orde was ...
Wij moeten enkel het eindbedrag min de voorschot nog doorstorten wanneer ze melden dat onze ringen klaar zijn en deze worden dan aan huis geleverd zonder meerkost !
Als je iets naar je zin hebt gezien is het zeker de rit zeker waard. Ik heb al gelezen hier op het forum dat er enorm veel mensen heel goed worden verder geholpen en dat ze er echt hun tijd voor nemen.
Ik wens je alleszins veel plezier toe met de voorbereidingen.
Groetjes,
Jessica
|
|
nathalie
2-7-2011
|
23-12-2010 16:56:26
Hoi stijn!
Onze ringen zijn beide onbewerkt witgoud (dit geeft een champagne-kleur) mijn ring is bezet met 10 briljantjes en voor beide ringen samen betalen wij 1500euro.
Groetjes,
Nathalie
|
|
Ellen
30-7-2011
|
23-12-2010 17:04:57
Hoi,
Wij wonen ook in het Antwerpse en zijn toch naar Izegem gereden omdat we van vrienden ook goeie commentaar hadden gehoord van fede di oro.
En het was toch de moeite waard.
Je mag daar ook volledig zelf kiezen hoe je ring eruit ziet.
Als je nog oud goud ergens moest hebben kan je dat ook meenemen, ze maken daar dan je ringen van en de prijs zakt echt heel hard!
Je moet inderdaad maar 1 keer naar daar rijden, ze komen ze dan thuis afleveren. Zijn ze niet goed dan geef je ze terug mee, worden ze aangepast en terug geleverd.
Wim Meeussen heeft inderdaad mooie ringen maar ook een pak duurder.
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
23-12-2010 19:33:03
Wij wonen in W-Vl en hebben toch onze ringen gekocht bij Wim Meeussen. We vinden zijn stijl heel mooi, specialer dan de rest en zijn dus héél blij met onze ringen. Ook al heel veel goede reacties op gekregen. Ik geloof dat we samen 1000 euro betaald hebben, mijn ring bevat twee steentjes.
|
|
Myriam
1-7-2011
|
23-12-2010 20:33:01
Vandaag van Geel naar Izegem gereden. Gelukkig was het alleen hier in de Kempen schuiven over de weg. Eenmaal op de autostrade hebben we vlot kunnen rijden. Iets langer dan 2 uur hebben we er over gedaan (enkele rit ) !
MAAR: het was zeker de moeite waard! Hebben onze keuze gevonden! En direct besteld. In april worden onze ringen aan huis geleverd. Het is dus zeker aan te raden om vanuit Antwerpen naar daar de rijden.
|
|
marijke
22-4-2011
|
23-12-2010 22:05:28
wy ook naar fede di oro geweest,en amai die waren supervriendelyk!!
voor ons ook meer dan een uurtje ryden,maar de moeite waard!!
hadden ook oud goud mee en zonder probleem opgekocht!!
zelfs meer gekregen dan by andere juweliers!!
grtjs
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
23-12-2010 22:07:21
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Volgende week worden de ringen gekozen (we hebben verlof). Ik ga nog wat twijfelen.
|
|
Sofie
2-7-2011
|
23-12-2010 22:37:44
Zijn zowat bij alle juweliers in onze regio gaan kijken en hebben alles vergeleken...uiteindelijk naar Izegem gereden en hebben uiteindelijk daar onze ringen gekocht. We zijn er superblij mee. Prijzen liggen daar een behoorlijk stuk lager. Als je een bepaalde stijl leuk vindt kan je er ook perfect vragen om ringen naar jullie smaak te maken rekening houdend met jullie budget.
Wij vonden één paar erg mooi, maar dat was boven ons budget. Fede Di Oro heeft een voorstel gedaan om de ringen aan te passen (breedte te verminderen en een briljantje minder) waardoor ze wél binnen ons budget passen. Het is ook altijd mogelijk om nadien, bijvoorbeel bij huwelijksverjaardagen, er telkens een steentje te laten bijplaatsen bij wijze van cadeau van je echtgenoot. Ik vond dat een leuk idee!
|
|
Redactie
|
24-12-2010 0:18:31
Het is leuk om deze reacties te lezen.
Als je tevreden bent over een handelaar, waarom schrijf je dit ook niet eens in het gastenboek van die handelaars? Zo zien andere trouwers meteen wat jullie er van vinden als ze de pagina van die handelaar bezoeken.
Je kan je commentaar kwijt over deze handelaars op volgende pagina's:
http://www.wijtrouwen.com/WimMeeussen/
http://www.wijtrouwen.com/fededioro/
Je helpt er zowel andere trouwers mee, alsook de handelaars waar jullie tevreden over zijn.
|
|
ilse
7-8-2010
|
24-12-2010 8:05:00
Hey,
Mijn trouwring komt van goudsmid Gerda De Vrij (dezelfde straat in Antwerpen als Wim Meeusen...ligt er schuin tegenover...bovendien werkt Gerda ook met zilver als je geen goud wil) en ik geloof dat ik daar 680 euro betaald heb voor een witgouden ring van 8mm met 1 steentje, mijn schoonzus haar trouwring komt van Wim Meeusen en ik dacht dat die toch wel zeker 800 voor 1 ring heeft betaald. Veel hangt natuurlijk ook af van hoe breed je de ring neemt en hoeveel steentjes.
Ze zijn niet goedkoop maar als ze binnen je budget passen zou ik absoluut voor die van Wim Meeusen gaan. Zijn héél mooi en idd iets exclusiever. Je kan zelfs zelf je trouwring ontwerpen én ook echt maken (zie website van Meeusen) alleen dat vond ik een beetje te duur maar is wel héél origineel en romantisch om te kunnen zeggen dat je ze echt zelf gemaakt hebt.
Om helemaal naar West Vlaanderen te rijden moeten de ringen daar ofwel een pak goedkoper zijn of moet je daar echt een zeer mooie ring vinden.
Maar als je die van Meeusen mooi vind, je in Antwerpen woont en je het bedrag ervoor wil betalen, denk ik dat de keuze vlug gemaakt is hoor.
Groetjes,
ilse
|
|
Kim
21-5-2011
|
24-12-2010 11:23:25
Wij zijn ook van Antwerpen naar Fede Di Oro geweest en hebben daar rustig onze tijd genomen om alles te bekijken (2u) en hebben uiteindelijk onze keuze gemaakt. Heel vriendelijk, veel keuze, goede prijzen, .. En je hoeft niet enkel voor de ringen naar daar te rijden eh, wij hebben gecombineerd met een weekendje Brugge! Ook Kortrijk is in de buurt :)
|
|
Ilse
9-7-2011
|
24-12-2010 13:11:01
wij hebben onze trouwringen daar ook gekozen in Fede Di Oro, 3 dagen geleden :)
we zijn van Gent dus voor ons 40 min rijden.
Héél vriendelijk en ik vond er onmiddellijk mijn zin. Mijn verloofde heeft volledig zijn eigen creatie van ring doorgegeven omdat hij zijn smaak niet vond in de collectie. Het was allemaal geen probleem om dit aan te passen naar eigen smaak. Voor 1000 euro kan je al een mooi paar trouwringen krijgen hoor :)
Het is dus zeker een aanrader!
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-12-2010 13:13:55
hoi
Wij hebben de rit ook gedaan vanuit Antwerpen (gecombineerd met een dagje Kortrijk), en het loont echt de moeite! We hebben eigenlijk onze eigen ontwerpen kunnen kiezen, en door oud goud en briljanten mee te brengen, hebben we de prijs ook wel kunnen drukken waardoor de ringen een heel stuk onder het vooropgestelde budget liggen.
We zijn daar heel goed ontvangen, hebben rustig kunnen kiezen en heel goed geholpen!
Ik kan FDO zeker aanraden!
groetjes
Joyce
|
|
julie
6-5-2011
|
24-12-2010 13:15:23
ik heb ook niks dn lof overfede di oro wij zijn dinsdag geweest en de meneer was super super vriendelijk hij ga voor ons een rind ontwerpen da hij nog maar twee keer is verkocht en nie in de collectie zit . hij zei zelf als je hem echt nie leuk vindt geen probleem we maken een nieuwe binnen de tijd . da alleen vonden wij super en super qua prijs
|
|
Debbie
2-4-2011
|
26-12-2010 23:47:07
In het begin wou ik ook graag de ringen van Wim Meeussen, maar mijn nicht die onlangs getrouwd is had me naar fede di oro gestuurd en ik was meteen verkocht!
We waren daar in een half uurtje buiten, hele vriendelijke mensen ook! Prachtige en unieke ringen want je kan die volledig zelf samenstellen en ook niet superduur. Voor onze beide ringen betalen wij 770 euro, dat valt dus super mee!
Groetjes
|
|
Veerle
4-6-2011
|
27-12-2010 13:38:29
onze ringen komen van Wim Meeusen, hij heeft een stijl die niet te vergelijken is met andere ringen.... wij hebben ook ringen van onbewerkt wit goud gekozen. Ze zijn inderdaad niet goedkoop maar het is toch tenslotte voor altijd hé...; ik geef liever aan andere dingen wat minder uit
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
27-12-2010 21:30:39
We zijn vandaag naar Wim Meeussen en Gerda De Vrij geweest. Bij beide mooie ringen gezien. Die van Wim Meeussen vond ik nog net iets specialer. Morgen rijden we naar Fede di Ordo gecombineerd met een half dagje Kortrijk. Ik ben echt benieuwd. De ringen die ik vandaag gezien heb zijn wel moeilijk te overtreffen, maar hebben dan ook hun prijs...
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
28-12-2010 17:32:31
Bedankt voor de vele reacties.
De knoop is doorgehakt. We hebben onze ringen vandaag gekozen en het zijn er van Wim Meeussen geworden. Héél origineel en zo mooi!
Super gewoon; het kan niet snel genoeg mei zijn....
|
|