Terug naar overzicht
Ik maak enkel grote naamkaarten met de naam van de groep die aan de tafel gaat zitten.Ik maak geen kleine kaartjes per persoon. Omdat ik weet dat velen het niet leuk vinden om opgedrongen te krijgen naast wie ze moeten zitten. Zo verdeel ik wel de tafels, maar heeft iedereen aan zijn tafel toch nog de keuze.
bij ons zal dit ook zo gebeuren. Bij het binnenkomen krijgt iedereen een foto van ons en op elke tafel staat een grote foto en zo weet iedereen adhv zijn foto aan welke tafel ze moeten zitten, want voor elke tafel nemen we een andere foto
Hey, Ik zou individuele naamkaartjes ook achterwege laten. Het is een beetje achterhaald en wij hebben gehoord van de feestzaal dat de mensen eigenlijk per tafel zelf wel beslissen naast wie ze zitten.Als er namkaartjes gezet worden blijkt dat vele mensen die tijdens dereceptie even gaan piepen naar de tafels de naamkaartjes toch omwisselen zodat ze kunnen zitten naast iemand die ze wel graag hebben.Maak het uzelf dus gemakkeljk en werk per tafel ipv per persoon.Peggy23/06/07
HeyAls je echt met naamkaartjes wil werken kan je ook een steentje plaatsen met daarin de naamOf zo'n fotohoudertje (ge weet wel met zo'n knijpertje), en dat kan men dan meenemen.Ik werk ook met een naam per tafel, dat is alweer werk bespaart.GroetjesVicky
bedankt voor jullie tips! Ik zou enkel de kaartjes maken om te vermijden dat de mensen als ze aan tafel moeten, een half uur staan te draaien en keren omdat ze niet kunnen beslissen naast wie ze moeten zitten. Zeker als er een tafel is met mensen die mekaar niet kennen, kan dat voor vervelende situaties zorgen heb ik al gemerkt...Daarom wilde ik werken met vaste plaatsen, ze kunnen als nog altijd wisselen hé ;-)Vicky, bedankt voor de tip met de stenen en het fotohoudertje, vind ik wel leuk!groetjesLynn
Hallo, Bij ons breekt volgende week het grote moment aan. Wij hebben al wel tafelnamen en ik heb ook gewerkt met een foto, die de tafelnaam verduidelijkt maar wij twijfelen ook nog steeds om dan nog eens extra namen op de borden te leggen om mensen inderdaad te kunnen mixen en onnodig gedraai aan de tafel te vermijden. Als we dit toepassen worden het in elk geval klimopblaadjes waar ik in goudstift de naam op schrijf. groetjes ine
wij hebben gekozen voor elke tafel een bezienswaardigheid van Barcelona te noemen omdat daar het aanzoek is gebeurd. Bij elke bezienswh heb ik dan zelf een tekstje geschreven + foto en op de achterkant de menu. Ik neem 1 menu per 4 personen want veel mensen laten de menu liggen en dan zijn dat wel verloren kosten vind ik.als je graag een voorbeeld hebt : melopee1@telenet.beIk vind dat het iets persoonlijks moet zijn want zo tafel 1, 2 ... is maar niets denk ik dan. het vraagt wat creativiteit maar je hebt alvast een idee dan. Ik zou zeker de mensen per tafel wel zelf hun plaats laten kiezen dat hebben ze liefst. Juiste de eretafel moet je naamkaartjes geven zoals jij het graag wilt.