Terug naar overzicht
Hoi Kelly, Ik met mijn vader doen (suite en bruidegom ook) de intrede helemaal op de bruidsmars en ik zit te denken om dan s'avonds na mijn openingsdans ook het nummer dochters van marco borsato of butterfly kisses te gebruiken om samen met mijn pa te dansen. Ik denk zelf dat als je beide nummers gebruikt dit te lang duurt voor de intrede. Misschien een idee om dan alleen gedeeltes van beide nummers te gebruiken? Groetjes Lizzy
Ik vind het eerlijk gezegd het perfecte liedje op het juiste moment :)
Mij lijkt het een supergoed liedje, maar het duurt te lang om als intrede te doen... Zeker aangezien de laatste strofe pas écht gaat over de trouwdag zogezegd, en als je dan zo lang moet staan wachten met je papa is dat wat raar...Mss beter na je openingsdans?
Ik vind dochters ook een supermooi liedje... Ik wil er met mijn pa op dansen en mij toekomstige met ons dochtertje of wij samen met ons dochtertje na de openingsdans... Als intredelied vind ik ZIJ van marco borsato heel mooi.
He ja dat dacht ik ook dat het mss te lang ging duren.@ Karine das wel supper leuk dat uw toekomstige met u dochtertje kan dansen dan tijdens de 2e openingsdans. Ik wilde dat liedje ev.ook als2e dans nemen maar dan moet mijn vriend op dat liedje met zen moeder dansen en ik weer niet dat dat zo leuk is voor zen moeder??of zie ik dat verkeerd? bedankt voor de reacties