TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylke
24-9-2011
|
27-12-2010 14:22:09
gospelphone uit Brussel. Hoeft niet uit de regio te zijn, ze doen héél Vlaanderen. :) succes nog met je zoektocht!
|
|
sharon
6-8-2011
|
27-12-2010 18:46:36
Dag Sylke,
heb je ook richtprijzen voor dit gospelkoor?
|
|
Sylke
24-9-2011
|
27-12-2010 21:40:44
Het is redelijk prijzig hoor. Je kan best eens mailen (www.gospelphone.be) daar vind je het e-mailadres. Het hangt nogal af van wat je nodig hebt, maar het is niet goedkoop :). Maar wel de moeite waard, ik heb de trouwvideo gezien van vrienden waar dit koor aanwezig was en wij waren meteen overtuigd! succes!
|
|
Tine
28-8-2010
|
27-12-2010 23:38:05
Hey,
ik zag deze week nog op het VTM-programma "De Stip" een black-gospelkoor in Vlaanderen; als ik het goed onthouden heb, kwamen ze uit Mortsel (Antwerpen). Misschien eens googelen?
|
|
lieselot
14-7-2012
|
28-12-2010 20:08:18
Idd sylke gospelphone is toch wel redelijk duur, ma ik denk dat alles gospel koren redelijk prijzig zijn ze :) ga nog beetje rondkijken. Nog eventjes tijd.
Mercitjes!
Tine ik ga zeker eens opzoeken op google. Dankje!
|
|
Joris
|
|
|
Barbara
22-7-2011
|
8-2-2011 10:48:46
en al iets gevonden? wij zoeken daar ook naar, maar dan wel iets dringender :) we willen eigenlijk geen volledig koor. gewoon 2 tot 4 zangers of zangeressen eventueel begeleid met keyboard
|
|
annelies
26-8-2011
|
30-5-2011 21:41:53
Dag dames,
Blij jullie berichtje te lezen, wij zijn namelijk ook al een hele tijd op zoek naar een gospelkoor of Afrikaanse muziek voor onze trouw. Wij willen erg graag een koor dat ook moderne songs zingt en vinden dat heel erg moeilijk..! Mochten jullie iets gevonden hebben, laat dan zeker iets weten! wij trouwen al in augustus dus 't wordt dringend.. groetjes
|
|
www.gospelsingers.be
|
20-12-2018 6:34:54
Ja, natuurlijk zijn er schitterende gospelgroepen in België! The Day by Day Gospel Singers brengen onvervalste, echte black gospel en hebben meer dan 1.000 verzoeknummers waaruit je kunt kiezen. Kijk eens op www.gospelsingers.be . Succes!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|