Terug naar overzicht
Misschien eens proberen: vegetarische kookstudio (.be) Zijn twee kokkinnen uit Gent. Ik heb geen ervaring met hun traiteurdiensten maar heb wel een kookboekje van hen waar héél lekkere dingen in staan. Ook redelijk veel veganistisch. Zelf ben ik ook vegetarisch maar mijn vriend niet en die wou geen volledig vegetarisch feest (jammer genoeg) en hebben wij feestzaal Ten Dauwe in Aalter. Zij bieden ook vleesgerechten aan maar staan echt wel open om te zoeken naar vegetarische alternatieven. Zij hebben ook een traiteurdienst vandaar... Succes!!
Ohja, nog een aanvullingetje: misschien eens kijken op de website van Eva (ethisch vegetarisch alternatief)?
Ik vind het zeer egoistisch dat je dit wil opdringen aan andere mensen.
Persoonlijk zou ik ook niet volledig vegetarisch gaan. Want als je dan kiest voor alternatieven als tofu e.d. weet ik vrijwel zeker dat niet iedereen dat gaat lusten en dan is dat misschien ook niet zo aangenaam voor je gasten. Denk dan vooral aan kleinere kindjes die zoiezo al niet de makkelijkste zijn wat eten betreft. Ik ben zelf geen vegetariër, maar heb wel vegetarische vrienden. Wij zullen dan ook voor hen zorgen dat er alternatieven zijn, want dat vind ik wel belangrijk. Zodus ook omgekeerd zou ik zorgen dat je ook de wel vleesetende mens kunt plezieren. Anders gaan er mensen zijn die honger gaan hebben aangezien ze de maaltijd niet echt konden smaken en dus niet veel hebben gegeten.Dit weet ik uit ervarinbg aangezien ik reeds eens bij vrienden was gaan eten en ik helemaal geen fan was van de tofu en andere vervangdingen. Ik heb dus enkel wat groenten en aardappelen gegeten en had daarna dus echt wel heel de avond honger... en da's geen leuk gevoel op een feestje. Denk dus zeker nog eens goed na of volledig vegetarisch wel een goed plan is...
hallo,wij trouwen ook in gent en doen een zo goed als vegetarisch walking dinner omdat mijn getuige vegetariër is. ze maakten er geen probleem van om hun hapjes vegetarisch te maken. het is niet speciaal (geen tofu en zo), maar wel extra groenten. een walking dinner is heel handig omdat je dan vlees en vegetarisch kan combineren: wij hebben 6 vegetarische en 2 hapjes met vlees, en een dessert. op die manier is iedereen tevreden.de gegevens: Illie MangaroKortrijksesteenweg 164 9000 gent0476/87.81.04illiemangaro@telenet.bewij konden kiezen uit een hoop mogelijkheden. onze zaal is gewoon van met hen te werken en zegt zeer goede ervaringen te hebben met hen, ik vertrouw op hen.hopelijk ben je er iets mee!
I'm Back, niemand gaat dood van es geen vlees te eten. En het is in jouw ogen egoïstisch tegenover de gasten, maar het is de dag van de bruid en bruidegom, dus is het enkel egoïstisch van de gasten om zoiets te verwachten.