TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
27-12-2010 14:38:10
hoi Julie
Wij trouwen 2 weekjes later, en dit is onze lijst met to do/done:
wat is er in orde: jurk, schoenen, lingerie, juwelen, ringen, zaal (enkel menu nog vastleggen), DJ, locatie receptie (enkel hapjes nog kiezen), getuigen, kapster en make up, kerk/gemeentehuis, gastenboek, fotograaf, huwelijksreis, ceremoniemeester, ontwerp uitnodigingen wat we nog moeten doen: kostuum bruidegom + schoenen, bruidssuiker (het idee is er al wel), bedankjes ouders en getuigen, finale gastenlijst, misboekje (eigenlijk al bijna zo goed als klaar), bruidskindjes nog vragen + kledij, ballonnen + bloemen (die doet mijn schoonmoeder), huwelijkskaars
Ben ik nog iets vergeten?
Momenteel staat alles op een vrij laag pitje, maar na de feestdagen vliegen we er terug in!
groetjes en nog veel succes!
Joyce
|
|
Anika
9-4-2011
|
27-12-2010 15:57:21
Hallo, wij trouwen een weekje vroeger en bij ons staat het zover: wat is er in orde: jurk, schoenen, ringen, zaal (receptie en diner), getuigen, kapster (en kapsel), kerk/gemeentehuis, vervoer, gastenboek, fotograaf, uitnodigingen, huwelijkskaars, ringbeer, eten voor 's middags,... wat we nog moeten doen: kostuum bruidegom + schoenen, lingerie, make-up, juwelen, , bedankjes ouders en getuigen, misboekje (zijn we deze vakantie aan bezig), bloemen, huwelijksreis, paraplu's, fotolocatie voor als het regent, ... Voor ons is het nu weer eventjes volle gas vooruit nu we beide vakantie hebben. Eens de vakantie gedaan moet voor ons op details na alles geregeld zijn. Veel succes!
|
|
joy
16-4-2011
|
27-12-2010 18:28:50
hallo!
Wij trouwen ook op 16 april 2011 in Bissegem.
we zijn bezig met de enveloppen te schrijven, we hoeven enkel nog de drukker onze "GO" geven voor de uitnodigingen (hebben al 2 proefdrukken gehad)
misboekje is voor de helft klaar. de kaft van het misboekje is ook al ontworpen.
morgen ga ik met mijn bruidsmeiden hun jurk gaan kiezen.
we moeten nog onze preciese keuze voor het eten doorgeven.
notaris afspraak om alles op papier te zetten.
nog onze sleutelhangertjes maken voor onze tafelindeling.
nog een laatste afspraak met onze ceremoniemeester.
bruidsboeket bestellen.
dat is het zowat, op enkele kleine details na (oefenen in de kerk en zo..)
groetjes!
|
|
Sanne
9-4-2011
|
27-12-2010 19:32:12
Hallo!
Wij trouwen zaterdag 9 april in Heers.
wat is er in orde: trouwkleed, kostuum bruidegom, lingerie, zaal , DJ, traiteur, receptie, getuigen, kapster en make up, gemeentehuis, fotograaf, uitnodigingen, huwelijksbedankjes
wat we nog moeten doen: schoenen bruid, juwelen, trouwringen, bedankjes ouders en getuigen, finale gastenlijst, blauwe kousenband, lijst met fotolocaties, bruidsboeket bestellen, fotoalbum en bezoekersalbum, eten voor 's middags reserveren
Zo blijkt dat wij achter staan met de organisatie, maar ons trouwaanzoek was in november dus ik vind dat we véél gedaan hebben in 1 maand!
No stress..
Sanne
|
|
elke
|
27-12-2010 22:17:23
hallo:
wij trouwen op 16 april. We hebben nog niet veel in orde hoor. No stressssss
wat is er in orde: kerk/gemeentehuis (ligt vast, kerk wel nog betalen), eerste ontwerp misboekje zijn we aan bezig (uitzoeken teksten en muziek), menu lunch 's middags: locatie is vastgelegd, getuigen zijn gevraagd, kapster, "ceremoniemeester"
wat is er deze week klaar:
ontwerp uitnodigingen en versturen, ringen gaan kiezen, zaal s avonds/dj bespreken (we hebben nog geen zaal maar wel een afspraak), fotograaf
wat moeten we nog doen: nog véél!
ik heb nog geen kleed/schoenen/accessoires (maar denk niet dat ik een trouwkleed wil aandoen), kledij bruidegom, bruidskindjes, uitnodigingen versturen, huwelijksreis vastleggen, overnachting huwelijksnacht, misviering afwerken (daar zijn we volop mee bezig) (wij drukken wel geen misboekjes), versiering kerk, bruidsboeket, gastenlijst, draaiboek, gastenboek, playlist, kids-id, huwelijksverzekering, tafelschikking, menu, paraplu's, ...
Aan degenen die ook trouwen in april: hebben jullie iets voorzien tegen de kou, als het evt koud nog is buiten?
|
|
joyce
30-4-2011
|
28-12-2010 9:22:29
hoi Elke
Ik neem waarschijnlijk wel een bolero in tule voor bij mijn kleed. Al is het maar voor in de kerk, dat mijn schouders wat bedekt zijn... (en ik ben ook wel een kou-schijter :-)), maar denk dat je van alle emoties en stress weinig van de kou zal merken :-)
groetjes
Joyce
|
|
Julie
16-4-2011
|
28-12-2010 15:10:35
Hey Elke,
Wat is juist een huwelijksverzekering?
Groetjes!
|
|
kat
9-4-2011
|
29-12-2010 16:52:54
Wij trouwen ook op 9 april, dus nog een weekje vroeger!
Wat is er al in orde?: 2 trouwkleedjes, locatie feest/receptie, vervoer (ons eigen vw-busje), getuigen, gastenlijst
Wat gaat er in de kerstvakantie gebeuren?: foto's trekken voor de uitnodigingen, ons vliegtuigticket naar Sri Lanka boeken (de rest doen we daar wel), fotograaf, restaurant lunch,
Wat moet er nog gebeuren?: heeeeeeel veel :): schoenen, lingerie, accessoires, kapsel (we hebben dreads, dus bij een gewone kapper moeten we niet aankloppen :) ), bruidskindjes (we zijn nog niet zeker of we dat wel gaan doen), ceremonie uitwerken, uitnodigingen ontwerpen en versturen, muziek uitwerken (al dan niet live), bedankjes maken, piñatas voor de kindjes maken, verlichting voor de zaal (we willen alles volhangen met romantische lichtjes en kaarsen), onze eigen versie van het gastenboek, ringen (ontwerpen, mijn papa is goudsmid), .. en waarschijnlijk nog 100 andere dingen :)
Maar ik stress niet hoor, ik werk gewoon beter onder druk ;)
|
|
Maaike
16-4-2011
|
29-12-2010 20:07:20
Wij trouwen ook op 16 april en zover staan we:
Gedaan:
Feestzaal, menu, vastleggen kerk en gemeentehuis, misboekje eerste versie (nog niet goedgekeurd door pastoor), fotograaf, vervoer, dj, trouwkleed eerste pas, schoenen en lingerie bruid, kostuum bruidegom, ringen, juwelen, kapster, gastenlijst
Kerstvakantie:
Morgen hebben we de uitnodigingen, die we met nieuwjaar gaan uitdelen aan de familie. De rest brengen we dan rond of sturen we op. De huwelijksreis gaan we volgende week vastleggen.
To do:
Kledij bruidsjongen, afhalen kostuum, 2e en 3e pas trouwkleed, schoenen bruidegom, bloemen (we weten wel al exact wat we willen), bedankjes, visagiste, fotolocatie, enveloppedoos, gastenboek
Groetjes
Maaike
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|