Terug naar overzicht
Hey, mijn schoonzus had dit liedje dus kunnen wij het niet meer nemen, hoewel ik het een supermooi vindt. Wij nemen geen danslessen. Dat ligt niet in onze aard. Een goei plakkerke kan geen kwaad. We zijn bij elkaar en dat is het belangrijkste. Succes ermee!
Als het echt te lang is, kunnen jullie een bepaald moment afspreken waarop jullie uit elkaar gaan en jullie vader / moeder gaan halen. De DJ kan dan eventueel overgaan naar een ander liedje als jullie niet op de openingsdans met iemand anders willen dansen. ik vind het in elk geval wel een heel mooi nummer!
Wij kiezen ook dit nummer aangezien het bijna 8 jaar geleden onze eerste slow was op de plaatselijke fuif . Ik had er echt nog niet bij stil gestaan dat het inderdaad een lang nummer is maar dat is niet noodzakelijk een negatief ding. Het geeft voldoende tijd om eventueel de ouders uit te nodigen mee te dansen of zelf iets langer van het moment te genieten.
Hallo Ik heb zelf al een aantal openingsdansen gemaakt en in de danswereld wordt vaak gezegd dat een dansdemonstratie of openingsdans ongeveer een 2 tal minuten max mag duren. Heb trouwens op dit nummer ook m'n beste vriendin haar openingsdans gemaakt en ook zij koos om na 2 minuten over te schakelen op de vermenigvuldigingsdans. Groetjes