Terug naar overzicht
Semcom Keerbergen raad ik je zeker af, wij zijn er ook geweest en het was er vuil en ongeorganiseerd. Ter Vennen in Aarschot leek me wel goed, maar de stijl van de zaal sprak me niet zo aan (maar dat is persoonlijk natuurlijk). Ze gingen wel nog verbouwingen doen. In Lier heb je Hof van Nazareth en Hof van Beatrijs. In Leuven heb je Faculty Club. Heb ik al veel goede dingen van gehoord. Succes met de zoektocht, want het beste ga je gewoon eens langs alle zalen die in aanmerking komen hoor :).
Hallo, Wij trouwen op 14 mei 2011 in Boutersem en onze voorkeur gaat uit naar Salons Lassaut in Holsbeek of De Schuttersveste in Rillaar. Het liefst had ik met Bart Claes gewerkt, maar daar was geen enkele locatie meer vrij. Ik heb voor Bart mijn eindwerk drie jaar geleden gemaakt en elke keer ik er moest gaan eten, was dat meer dan in orde. In Het Lindenhof in Baal ben ik vroeger vaak geweest, omdat het tot enkele jaren geleden familie van mijn tante was. Mijn twee neven hebben er dan ook elke communiefeest gevierd en mijn nicht heeft er 15 jaar geleden haar trouwfeest laten doorgaan. Toen was alles daar dik in orde. Ik weet wel niet hoe het nu zit sinds de overname door de Wiresto Groep. Het Berkenhof in Bierbeek geeft voor feesten op zaterdag voorrang aan mensen met minstens 100 gasten op de volledige feest. Dus daar konden wij in ons geval niet gaan. Bij Ter Venne in Langdorp zou ook altijd alles in orde zijn. Daar heb ik al veel positieve reacties over gehoord. Met Het Kastanjehof in Pellenberg heb ik de slechtste ervaringen. Ik ben er al drie keer met honger naar huis gegaan. De laatste keer was er zelfs eten te kort op het buffet, waardoor ze het vlees in twee stukken sneden bij wie laatst kwam aanschuiven. Ook de planning loopt er vaak in het honderd. Zo duurt de receptie soms een uur langer en dan komen de laatavondgenodigden al tijdens het hoofdgerechtenbuffet toe. Enfin... Veel succes bij jullie keuze!
Wij hebben de feestzaal De Vlaschaard geboekt in Hulshout. Ook een aanrader! En niet zo superver van Leuven en Aarschot.
Wij trouwen in Haacht en feestzaal Den Ast in Kampenhout geboekt. Zeker eens gaan kijken!