Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mening over planning

28-12-2010 15:12:41
hallo
ik heb al een bericht gepost ivm mijn dagplanning maar heb gezien dat t nogal overhoop staat in het bericht zelf, hier een 2de poging om het duidelijker neer te zetten:

5.30 opstaan + ontbijt

7u - 9.10 make up en visagie ( 2u10 min)

=> bruid kapsel en make up

=> moeder bruid make up

=> grootmoeder make up

9.20 komst bruidegom

9.20- 9.40 komst gasten

9.40– 10u route naar gemeentehuis

+ ontvangst

10u – 10.30u gemeente ( 30min )

10.30 – 11.15u route naar fotolocatie

11u.15 – 12u.15 familiefoto’s in/buiten museum

( 60 min)

12.15 – 13u.15 foto’s koppel in/buiten museum

( 60 min)

> gasten ondertussen bij bruid thuis voor hapje

en drankje
begeleiding door moeders bruid en bruidegom

13.15 – 13.50 route naar kerk ( voor koppel)

> inbegrepen: vertrek vanuit fotolocatie (10 min)

route naar kerk ( 20 min)

13.50- 14u afspraak familie en koppel aan kerk

familie vertrekt van bruid thuis om 13.30

naar kerk en komt toe rond 13.45-13.50

( pauze familie van 12.45 tot 13.30)

14u – 15.30 ontvangst + kerkdienst

> inbegrepen: kerkdienst ( ong 45 min)

ontvangst ( 15 min)

foto’s aan kerk ( 15 min)

vertrek naar feestzaal (15 min)

15.30 - 16.30 route naar feestzaal

16.30 - 18u receptie ( familie + werk Michael) +

ev. foto’s aan feestzaal

18u – 20.30 diner familie

20.30 – 21.30 receptie avondgasten (60 min)

21.30 – 22.45 dessertbuffet (1u15min)

23 u begin avondfeest

=> openingsdans

=> duur DJ = ongeveer 4u

deborah
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 604

julie
28-5-2011
 Meld misbruik28-12-2010 22:11:02

Hoi,

Ik heb enkele opmerking over de planning, maar die zijn louter om jou te helpen hé! ;-)

Is dit niet wat héééééééééél vroeg opstaan? Rekening houdende met het feit dat je dan misschien wel 24u zal wakker moeten zijn?

Heb je tijd en iemand om te helpen om je kleed aan te doen?

De familiefoto's zijn wel heel lang gerekend, een vriendin van mij is fotografe en zij rekend maximum 30min daarvoor. Tenzij dat jij veel van die foto's wenst natuurlijk! Dat is jouw keuze uiteraard :-)

Hebben jullie een moment voorzien waarop jullie iets gaan eten? (als we op onze dag dan wel iets door onze keel zullen krijgen :-) )

Zorg er zeker voor dat je niet voor het voorziene uur op de locatie van de viering bent. De mensen staan meestal ook maar 5min voor de dienst aan de kerk. Als je dan al binnen bent is dat wel jammer. Beter 5min later aankomen vind ik als koppel of bruid.

Ik herhaal het nogmaals, dit zijn misschien veel bedenkingen, maar het is alleen om je te helpen. Een buitenstaander bekijkt het soms kritischer hé

Veel succes!

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik29-12-2010 7:54:32

hoi julie

tis daarom dat we het forum hebben he :)

t feit dat ik vroeg opsta is dat ik mij niet wil haasten met alles en dat ik een stevig ontbijt kan pakken. de tijd tussen opstaan en make up dient ook voor mij aan te kleden ( heb hulp van mijn moeder en de 2 grootmoeders, dus handen komen we zeker niet tekort :) )

de fotograaf heet ons aangeraden een uur te nemen voor de familiefoto's zodat hij overal genoeg marge heeft om te kijken waar hij zijn foto's wilt trekken. ( ik vind het ook veel maar vertrouw erop ,fotograaf is dezelfde fotograaf als mijn schoonzus en zijn resultaat is echt mooi :)
Daar zit ook al een kwartiertje in waar wij iets eten ( enkel het koppel), de familie gaat eten terwijl wij de foto's gaan maken met de fotograaf. dus effectief 45 min

het feit dat wij voor het voorziene uur aan de kerk zijn, is gewoon omdat we tijd geven aan de mensen ( op vraag) om nog enkele fotootjes te trekken aan de kerk.
dus we gaan niet stipt om 14 u binnen.

het is allesinds niet simpel om een planning op te maken!

Ik zie dat je op dezelfde dag trouw :)
hoever sta jij met de voorbereidingen?
Hoever staat iedereen eigenlijk die ongeveer in dezelfde periode trouwt?

Debo

julie
28-5-2011
 Meld misbruik29-12-2010 11:25:46

Hoi Debo,

Wij hebben eigenlijk al veel gedaan. Ben ook al sinds november 2009 verloofd...
Wij hebben gedaan:
kapper reservatie,make up reservatie,vervoer,fotograaf,ceremoniemeester, stadhuis,zaal,kerk,misboekje,trouwkleed en juwelen,kledij suite,zangers voor de kerk, contract met praatpaal voor avondfeest, DJ, dagplanning, uitnodigingen gekozen maar nog laten drukken,definitieve gastenlijst.

Nog te doen:
huwelijkskaars - morgen
effectieve bloemendecoratie en bruidsboeket (weten wel al wat we willen) - maart
kostuum bruidegom passen - januari
lingerie -februari - maart
Menu te bespreken - februari
druk uitnodigingen - januari - februari

Valt dus zeer goed mee hé. Vergeet ik nog zaken?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...