Terug naar overzicht
dag, bij ons was het 15 minuutjes.
Hallo, Bij ons was het ook een 20-tal minuutjes denk ik (heb niet op mijn horloge gekeken ). Maar dit verschilt van plaats tot plaats denk ik hoor. Normaal kunnen ze je op het gemeente/stad-huis wel zeggen hoelang dit ongeveer zal duren. Bij ons zeiden ze 20 minuutjes tot een half uur voorzien. GroetjesAnnelies
Beste Sharon, Wie het best op deze vraag kan antwoorden is de burgemeester en de priester die jullie plechtigheid zal voltrekken. Maar in orde van grootte 15-30 min voor een burg. huwelijk en 45-60 min voor een kerkelijk huwelijk meen ik gemiddeld te mogen rekenen voor de plechtigheid. Wens je nog groepsfoto's van familieleden ed en felicitaties rustig in ontvangst te nemen, ...moet je toch nog een 1/2 uurtje bijrekenen qua tijd. Hopelijk heb je hier wat aan...maar geniet zeker van jullie moment! Groetjes, Yves
Bij ons was het ook een kwartiertje. Enne... de schepen was nog voor ons buiten! Wij stonden nog op de trap voor een groepsfoto en de schepen liep ons al voorbij...
bij ons word er wel een glaasje getracteerd
Bedankt voor jullie reactie. 'k Zal het best nog eens navragen in het gemeentehuis. Het gemeentehuis en de kerk liggen op een minuutje wandelafstand en we hebben een halfuur er tussen gerekend dus dit zal wel meer dan voldoende zijn dan hé.
Bij was het een kwartier voor de burgerlijke trouw. maar daarna mochten we nog een glaasje cava of fruitsap drinken. Om half twee moesten we in het gemeentehuis zijn en om twee uur in de kerk. we zijn te voet gegaan omdat het ook dicht bij elkaar ligt. Groetjes Angela
Wat zijn de kosten voor een burgerlijk huwelijk eigenlijk??
@ Widiii: ik geloof dat wij zo'n €65 betalen.