Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wet vm & kerk nm - ceremoniemeester, vervoer, .. ?

28-12-2010 17:59:50
Oké, we zouden dus misschien onze planning nog willen aanpassen (zie http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=291430 ) ..

Maar wat dan met de ceremoniemeester, vervoer, ..
Dit zijn mensen die we hebben vastgelegd op basis van 4u "aanwezigheid" maar wanneer de wet in de vm is en de kerk in de nm dan gaan hier natuurlijk wel veel meer uren over dat zij wel aanwezig moeten zijn (maar eigenlijk niets hoeven te doen) ..

Hoe regelen jullie dit dan?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 549

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-12-2010 18:08:31

Ik zou gewoon bellen naar die mensen en kijken wat de mogelijkheden zijn. Als zij langer voor jullie moeten werken, dan moet je er ook wel bijdenken dat het ook wat extra gaat kosten.

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik28-12-2010 18:08:45

Hey,

Wij nemen de ceremoniemeester voor een hele dag, zo kan hij smiddags in de kerk alles klaarzetten. De ceremoniemeester kun je natuurlijk ook voor enkel smiddags nemen, maar ik vind het wel handig dat hij er van smorgens is om alles wat in het oog te houden.
Voor de oldtimerbus hebben we gewoon een all in formule genomen een volledige dag met chauffeur was 625 EUR.

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik28-12-2010 19:22:12

Hey Kim,

die gaan het niet erg vinden om langer te blijven, zij nemen meestal maar 1 trouw per dag aan hoor. Maar ja, dit zal denk ik idd een meerkost zijn. Misschien toch af te wegen ...
Wij zaten met hetzelfde hoor de meerkost maar ik wilde echt een beetje rust en nie alles van de rap rap.

Lieve groetjes

julie
28-5-2011
 Meld misbruik28-12-2010 22:02:32

Hoi,

Wij zaten ook met dit probleem. Wij hebben dan maar beslist om de ceremoniemeester wel de hele dag te vragen, maar wij rijden eerst zelf naar het stadhuis. Daar staat er meestal toch geen volk als je nog voor de kerk trouwt, zodat je wel zelf je auto kunt parkeren enz.

De chauffeurs komen smiddags naar de feestzaal om ons naar de kerk te voeren enz.
Zo staan de auto's van de suite al aan de feestzaal, als ze snachts nog zelf naar huis willen rijden kunnen ze dat en anders gaan ze er de dag erna om rijden.

Zo staan de auto's ook niet op onze oprit zodat niet iedereen ons zal komen storen de dag na ons huwelijk!

Groetjes,
Julie

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik28-12-2010 22:44:50

Hm, interessante oplossing Julie maar voor ons niet echt een optie .. Kerk en feestzaal liggen best wel ver uit elkaar. Onze bedoeling was als volgt ..

Bruidegom gaat thuis slapen en komt samen met zijn familie naar ons huis met trouwvervoer (mijn familie is hier dan al). We gaan verder naar het gemeentehuis en daarna naar de kerk, ook trouwvervoer. Daarna het vervoer naar de feestzaal ieder op zich.

Dus ja, weet niet goed hoe we het nu kunnen doen ..
Als we het echt zo willen doen dan zijn het met de nieuwe planning 7 uren wat best wel kostelijk gaat worden.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik29-12-2010 11:03:06

Woehoe, onze ceremoniemeester is echt geweldig!!
Kreeg net onderstaand mailtje van hem:

"De vergoeding bedraagt 150 Euro .
Ik ben om 10 uur bij u en eindig nade kerk rond 16 uur.
De overuren krijgt u cado voor uw nieuwjaar."

AN
10-9-2011
 Meld misbruik27-1-2011 22:26:29

Amai Kim super! Welk ceremoniemeester hebben jullie?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...