Terug naar overzicht
hey, ik bestel de kledij voor de bruidskindjes online op de volgende site: www.suitsyouwell.com heel schone dingen en goedkoop en alle maten staan er perfect op zodat je eigenlijk nooit de verkeerde maat kan hebben, groetjes
Wat een leuke site! Die schrijf ik alvast even op!
Kijk binnenkort eens naar de communiekledij uit C&A. Héél mooi en dat voor meestal +/- €45!
Hey, Heb vandaag mijn bestelling toegekregen van suitsyouwell. En het ziet er mooier uit dan op de foto's van op de website. Ik ben er zeer tevreden van. Groetjes
Inderdaad binnen 2 weken is de kollektie bij C&A.....mooi en goedkoop. wit en beig, maar zullen ook felblauw, groen en roze hebben!
@jeff: jij bent blijkbaar goed op de hoogte! Goed om weten van de kleurtjes!!
rue du brabant in brussel mss?
In de turkse kledingswinkels bv in Offeranderstraat in Antwerpen heb je mini bruidsjurkjes en kostuumpjes voor 15 euro...
Bij ons kwam de kledij voor de kindjes uit de C&A... Heel mooi en budgetvriendelijk... We hadden budget over om bv een tweede hemd en t-shirt te voorzien zodanig dat ze vlekvrij aan het avondfeest konden beginnen.
wij gaan in een kinderwinkeltje, daar hebben ze verschillende merken wij gaan heel wss blue bay of gymp nemen van de communiecollectie ons meisjes zijn tegen onze trouw 2 en 3j