Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gaan passen !

15-3-2006 16:32:26
Hoi,

Ik ben net terug van LilianClaes.
Het was mijn eerste pas, en ik vond mijn kleedje nog altijd schitteren. Het paste super, alleen een beetje verkorten. Heb mijn schoenen meegenommen om thuis al een beetje in te lopen.
7 juni moet ik terug. Dan passen en is het goed neem ik het mee. Moet er nog iets aangepast worden doen ze dit direct terwijl je een koffietje gaat drinken. Super bediening en vriendelijk.
groetjes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 360

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-3-2006 18:01:35

Dag Cindy

Tof dat het zo goed is meegevallen!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik15-3-2006 18:43:46

Cindy,ik ben eens op internet naar je kleedje gaan kijken. Het mijne lijkt er ook op maar is van pronovias. Ik mag op 14 augustus weer naar Lilian claes voor mijn tweede pasbeurt. Strijken ze de plooitjes van jou kleedje nog op? Ik vond dat het paskleed dat enkele maten te groot was mooier van plooitjes dan mijn bestelde jurk. Ik hoop dat ze het er mooi gaan opstrijken
Wanneer trouw je juist?

groetjes Kelly

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik15-3-2006 22:02:19

Van dat opstrijken weet ik niks...zal eens bellen. Maar ik denk wel dat het perfect in orde zal zijn.
Wij trouwen op 24 juni.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...