TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
29-12-2010 10:25:08
Prachtig hoor, geniet er maar van!!
|
|
Astrid
9-7-2011
|
29-12-2010 10:28:58
Proficiat!! Geniet nog lekker na van het pasmoment!!
Grtjs
|
|
Wendy
25-6-2011
|
29-12-2010 17:05:11
Ik ben ook bij La Tiara geweest. Om 10u 's ochtends hadden we een afspraak. Toen we binnenkwamen was het er ijskoud. De chauffage stond nog maar net aan. :( Niet ideaal om kleedjes te passen. Ik vond de jonge vrouw (Kelly, blijkbaar) wel vriendelijk, maar haar moeder stond gewoon aan de kant te kijken, met een onvriendelijk gezicht. Nu ja, de kleedjes in die winkel waren ook echt niet m'n stijl. En toch: qua onthaal en service echt niet op en top, vond ik. Een heel groot verschil met de winkel waar ik uiteindelijk mijn ideale kleedje vond: Le Chapeau. Supervriendelijk en een heel uitgebreid onthaal met veel vragen. Ook wat onwennig misschien (de meeste winkels vragen gewoon wat je in gedachten hebt, en niet meer), maar uiteindelijk hebben ze er zo enkel en alleen kleedjes uitgepikt die ik écht zag zitten. :) Maar goed: proficiat met het kleedje! Geniet nog van de gedachte eraan!
|
|
Evelien
9-7-2011
|
1-1-2011 17:41:11
Mja, ik vond de mama ook wat vreemd, maar Kelly was wel heel lief :) Je hebt wel gelijk hoor, service kan nog beter! Mijn droomjurk zat er wel bij, Kelly wist meteen wat ik wilde! Maar idd, het moet je stijl zijn... Gelukkig heb jij je jurk ook gevonden!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|