Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Update

29-12-2010 11:10:04
Dag mede-bruidjes!

Eerst en vooral, een zalige kerst gewenst (nooit te laat hé) en een spetterend en magisch 2011 !

Hier volg ik met een update van onze voorbereidingen!

Onze uitnodigingen zijn ondertussen toegekomen. Ik kan maar zeggen: TEVREDEN! Wij hebben bij vistaprint.be besteld en voor 100 uitnodigingen, 100 bijpassende enveloppen en 50 aparte kaartjes, kwamen we aan € 136 uit! Nu, ik was eerst wat bezorgd over de kwaliteit maar dit kon onze wildste dromen niet evenaren. Zeker voor die prijs...

Een aanrader dus!

Verder na een lange zoektocht en veel discussie, hebben we ervoor gekozen om zijn kostuum te gaan halen... in de c&a ! Reden? Hij draagt nooit kostuums, zal na onze trouw hiervoor niet veranderen, en hij vond het zelf zonde om hiervoor 500 à 600 € uit te geven voor iets dat hij nooit meer zal dragen. Tja ik heb hem zijn zin gegeven, wij vonden een prachtkostuum voor 200€ en feitelijk zie je het verschil niet eens.... Wat hij wel speciaal zal laten maken, is zijn gilet en das... Dat wordt ook voor mij een verassing!
Ik ben vooral blij dat zo'n "belangrijk stuk" weer van mijn lijstje kan geschrapt worden!

En dan zijn we ook beginnen nadenken over de reis... Aah de reis ! Het dilemma, gaan we alleen of met vrienden? Ewel wij gaan met vrienden een grote motorhome huren en hup richting Italia rondreizen... We wilden altijd al Italie zien, en dan nog met onze beste vrienden, tja wij zijn gelukkig!!!

Wij zijn nooit echt altijd zo "volgens de regels van de kunst" geweest, dus doen we weer wat speciaals hé

Verder kijk ik érg uit naar de Trouwbeurs te Kortrijk. Vraag me niet waarom... Misschien omdat mijn mama meega

Vele groetjes,
Aurélie

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 540

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik29-12-2010 15:19:03

Uitnodigingen, daar moet ik zelfs nog aan beginnen. Ik denk er ook aan om met vistaprint te werken, heb jij zelf een ontwerp gemaakt of heb je een bestaand gekozen? Ik zou graag iets zelf maken maar twijfel nog ...

Nog veel succes met het plannen!

ann
27-8-2011
 Meld misbruik30-12-2010 19:49:56

hallo!

wij gaan ook bestellen via vistaprint!
heb reeds enkele maanden geleden al een iets besteld om de kwaliteit te zien! en die is echt wel goed ze!
wij zouden gevouwen kaarten nemen, en dan de'vistiekaartjes' of cadeaukaartjes kiezen en aanpassen om als kaartje erbij te steken bij de uitnodiging voor receptie of avondfeest!
en voor de menu's zouden we gevouwen visitekaartjes nemen (moet ik nog uitzoeken) zo heeft iedereen een menu'tje!

succes alvast allebei!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...