Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom

29-12-2010 15:18:30
Hoi,
Weten jullie waar je in omgeving Turnhout kan gaan kijken voor een kostuum voor de bruidegom?
Liefst niet de dure klasse (zoals Cermo).
Groetjes,
Nele

Nele
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1307

Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik29-12-2010 17:15:59

Hey Nele,

Het kostuum van mijn toekomstige komt van Esprit. Heel mooi en prijselijk. Misschien kan je daar ook eens gaan kijken. Weet niet of er bij jullie in de buurt een winkel is.

Groetjes,
Ellen

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik29-12-2010 20:08:26

DeVille in Gasthuisstraat in Turnhout

Giovanni

Meld misbruik30-12-2010 15:28:35

Dag Nele,

Ben je op zoek naar een effectief trouwkostuums of naar een mooi herenpak dat hij nadien ook nog kan dragen? Mocht dit het geval zijn, dan kan je zeker en vast eens een bezoekje brengen op onze website (www.carbonella.be ). Onze kostuums liggen vast op slechts 450 EUR. Hiervoor heb je een effectief exclusief Italiaans herenkostuum. Mochten jullie interesse hebben, stuur ons gerust een mailtje: contact@carbonella.be

Groetjes,

Giovanni

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info