Terug naar overzicht
Amai wat een verhaal.... Ik vind persoonlijk ook dat een trouwfeest uniek met zijn en veel van het koppel moet bevatten. Wij gaan nu niet alles zelf doen, maar willen overal voldoende inbreng! We kozen ook voor een zaal waar we wel de inrichting volledig zelf moeten doen, hebben beslist om dan toch met traiteur te werken ... Maar tis zo leuk om er allemaal mee bezig te zijn en vooral om jullie dag ervan te maken. Geniet nog van de voorbereidingen en de laatste 100 dagen...
Hej Babs! Hier ook de laatste 100 dagen op de teller! En inderdaad de trouwkriebels steken al vaker de kop op. Eigenlijk gaat het toch allemaal snel e! Ik weet nog dat er 365 dagen op mijn teller stond! Hier loopt ook alles gesmeerd! Onze ringen worden ook ontworpen, onze uitnodigingen zijn al binnen en gaan ook snel de deur uit zijn, we trouwen wel in een all-in zaal, maar dat alleen omdat de zaal 500% ons ding was! :) Wij zijn nu volop aan het misboekje bezig! Nog even en voor we het weten staat hij op 50 en dan op 0... op naar onze grote dag! ;)