TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ingrid
7-5-2011
|
29-12-2010 19:42:41
Hallo Claudia,
Onze formule is ongeveer dezelfde. Wij doen ook een avondfeest zonder eten; voorafgegaan door een receptie met hapjes (duur +/- 1 uur) - start om 20u30. Wij hebben een ontvangstruimte en zetten daar een tafel met enveloppendoos en gastenboek. Wij hebben geen bedankjes, maar sturen nadien een kaartje met persoonlijk tekstje. Ons feest is wel voor ongeveer 75 personen (veel kleiner dus) en de zaal is ook perfect voor dit aantal personen. Wij hebben een live band met aansluitend DJ. Die stellen we op in de zaal op een verhoog. De zaal zal ook enkele staantafels en zittafels hebben (versierd met tafelstukjes - kleur nog door te geven). Er zijn nog kleine belegde broodjes voorzien tegen middernacht. (over dessertenbuffet twijfelen we nog). Ik denk dat mijn toekomstige echtgenoot iets gaat speechen als alle genodigden zijn gearriveerd (voor de openingdans). Spannend allemaal en zoveel om aan te denken. Gelukkig is er deze site.
Ik hou je vraag/antwoordjes mee in de gaten. Wie weet wat vergeten wij allemaal.
Groetjes,
Ingrid
|
|
sharon
6-8-2011
|
29-12-2010 20:15:39
Wij zitten ook met een gelijkaardig concept.
Hebben ook beslist om het eten zelf te laten vallen, maar gaan voor receptie en dessertenbuffet.
Wij doen echter de openingdans pas NA het dessertenbuffet (incl taart). Wij vinden namelijk dat na de openingsdans het dansfeest kan losbarsten en als iedereen zo goed staat te dansen de boel dan weer stop leggen voor taart ofzo om dan alles weer op gang te krijgen....
Tis allemaal niet makkelijk om zo'n planning in orde te krijgen hé...
Groetjes
|
|
Philip
10-9-2010
|
30-12-2010 23:06:58
voor de 'zaalvulling': enkele toffe zeteltjes? de zaal had die er bij ons ook gezet, om alles wat 'op te vullen' ik zou eigenlijk ook de openingsdans na het dessert doen, anders wordt het dansfeest zo even onderbroken denk ik... en het dessert werd bij ons binnengebracht op muziek enzo, was precies een hele show... groetjes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
31-12-2010 12:53:49
Bedankt alvast! Philip, heb jij toevallig een foto van jullie zaal zodat ik me iets kan voorstellen bij die zeteltjes?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|