Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

100 dagen

29-12-2010 19:16:00
WOEHOEW!! nu beginnen we echt wat nerveus te worden..
Ik kijk op de teller en zie: 100 dagen en enkele uren.. wauw..
het aftellen kan echt beginnen!
nog de uitnodigingen, de misboekjes, de bloemen, kleertjes voor de voorloperkes, schoenen en juwelen, tafelschikkingen en zo, wat versiering op de tafels, voor de kerk en that's it denk ik... hopelijk vergeet ik niets!!
Gelukkig heb ik zo wat een kalender van uit 'BRUID' die me voldoende tips geeft en me zegt wat er nu moet gebeuren, maar het flippen kan ik toch soms niet laten ze :D

Sofie
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 390

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik30-12-2010 10:46:17

hahan het flippen hoort er een beetje bij denk ik! Mijn verloofde wordt er soms zot van...

Bij ons is het nog iets meer denk ik: kledij bruidegom, make-up en lingerie bruid, bloemen, juwelen, tafelschikking (maar dat kan pas als de bevestigingen binnen komen), misboekje (zijn we nu volop aan bezig),...

Het gaat ons wel lukken! ;)

Julie
9-4-2011
 Meld misbruik30-12-2010 10:46:29

Wij trouwen ook op 9/4!

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik31-12-2010 16:35:17

Zalig hé als het begint in te korten. Van ons nog welgeteld 126 dagen :) Woehoe :)

Moeten ook nog enkele dingen regelen. Uitnodigingen zijn zo goed als gekozen, enkel nog eens tellen hoeveel we er precies nodig hebben. Trouwringen en huwelijkskaars moeten nog besteld worden. De bloemen nog en de kledij nog van de suite! Mijn trouwkleed moet nog aangepast worden ook. In februari nog een afspraak maken met ons fotografe, en dan april de laatse regeling treffen met ons ceremoniemeester :) .... En dan zal het wel degelijk inkorten! EINDELIJK!!

In januari gaan we gaan kijken voor ons meubeltjes :)

Veel succes nog allemaal met de voorbereidingen !! En geniet voora van jullie dag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...