Terug naar overzicht
hahan het flippen hoort er een beetje bij denk ik! Mijn verloofde wordt er soms zot van... Bij ons is het nog iets meer denk ik: kledij bruidegom, make-up en lingerie bruid, bloemen, juwelen, tafelschikking (maar dat kan pas als de bevestigingen binnen komen), misboekje (zijn we nu volop aan bezig),... Het gaat ons wel lukken! ;)
Wij trouwen ook op 9/4!
Zalig hé als het begint in te korten. Van ons nog welgeteld 126 dagen :) Woehoe :) Moeten ook nog enkele dingen regelen. Uitnodigingen zijn zo goed als gekozen, enkel nog eens tellen hoeveel we er precies nodig hebben. Trouwringen en huwelijkskaars moeten nog besteld worden. De bloemen nog en de kledij nog van de suite! Mijn trouwkleed moet nog aangepast worden ook. In februari nog een afspraak maken met ons fotografe, en dan april de laatse regeling treffen met ons ceremoniemeester :) .... En dan zal het wel degelijk inkorten! EINDELIJK!! In januari gaan we gaan kijken voor ons meubeltjes :) Veel succes nog allemaal met de voorbereidingen !! En geniet voora van jullie dag