Terug naar overzicht
Ik denk niet dat dit een probleem is....het is gewoon eens iets anders durven doen....iets persoonlijkers
Dag, Wij wilde samen hand in hand de kerk in gaan, en zo is het ook gebeurt. De rest van de familie zat al op hun plaats. Dus waarom zou je dat niet doen?? Groetjes
Hey Hanne Je wacht in de wagen, of achter een hoekje, tot iedereen binnen is en laat iemand een teken geven als jullie kunnen komen. Diezelfde persoon geeft dan ook teken aan de verantwoordelijke voor de muziek om jullie intredelied te spelen. Dan wandelen jullie samen binnen. Om de familie niet helemaal uit de boot te laten vallen, kan je misschien opteren om hen ook op een bepaald liedje te laten binnen gaan. Maar dan behoud je natuurlijk wel het concept van een "suite" die per koppel binnen wandelt. Kan je ook gewoon weglaten natuurlijk! Groetjes
Mercikes voor de reacties hoor ... onze inspiratie begint al wat meer te vloeien ...
een tip die wij niet wisten is dat je op je eigen huwelijksmis te laat moet komen ! !! onze ceremoniemeester vertelde ons dit. natuurlijk niet teveel maar een vijftal minuutjes. op deze manier is iedereen zeker in de kerk (je hebt altijd mensen die te laat komen) en dan laat je je familie (suite) binnen komen. bij ons helemaal niet zoals het hoort maar gewoon gezellig samen (mijn mama en schoonmama en schoonpapa daarna de getuigen met hun vriend/vriendin) maar helemaal niet per twee. Bij ons staat dan gewoon wat instrumentale muziek op. als zij zitten dan komen ik en mijn vriend met de bruidskindjes op een ander nummer.
Wij deden het nog anders: wij stonden al een half uur voor het begin van de mis aan de poort, en hebben iedereen zo persoonlijk kunnen verwelkomen. Iedereen vond dit echt heel leuk. Toen de mis ging beginnen, is eerst onze familie gewoon allemaal samen naar binnen gegaan, lekker chaotisch. En daarna hebben we het wel nog op de "klassieke manier" gedaan: eerst mijn mannetje met zijn moeder, daarna ik met mijn papa, dat moment mocht ik mijn papa echt niet afnemen. Maar zo iedereen zelf verwelkomen aan de kerkdeur kan ik je echt aanraden!