Terug naar overzicht
Hey,Meestal kan je dit laten doen via de bloemist.Scapande is een hele goede die samenwerkt met veel bloemisten. Bij hen mag je je bruidsboeket houden tot na het weekend.Bij Jan Cottignie moet je dan weer niet gaan. Heel duur en je moet je bruidsboeket al 's avonds afgeven. De redenen waarvoor zijn geen echte redenen. Groetjes
Ik moet zeggen dat ik van Jan Cottignie niet te klagen heb. Heel vriendelijke mensen en niet duurder dan bloemisten in de regio Kortrijk die zelf het boeket drogen!
Ik liet het mijne droge door Jan Cottignie en moet zeggen dat het prachtig terug gekomen is. De prijs is natuurlijk niet te onderschatten, maar je moet natuurlijk weten dat je je boeket de rest van je leven gaat behouden als op je mooiste dag.(Ter info, klimop kan niet gedroogd worden, word dus door valse vervangen)
Wat kost het dan bij Jan Cottignie? En komt hij het overal ophalen?groetjes Kelly
Wij laten het onze ook drogen bij Cottignie en we vinden het niet erg dat we het de avond zelf 'moeten' afgeven, want je kan het toch moeilijk heel de avond vasthouden tijdens het feest? Ophalen in Aalst was geen probleem en omdat we op een trouwbeurs besteld hebben is ophaling en levering gratis. Prijs is afhankelijk van vorm van stolp of kader. http://www.jan-cottignie.com Cindy 08/07/06
hallo , hebt u al iemand gevonden die uw boeket kan drogen