Terug naar overzicht
Oei, ik zou daar ook willen bestellen Het enige dat me tegenhoudt is het feit dat ik niet vind hoe ik gekleurde enveloppes kan bijbestellen ipv de standaard blanco ...
Wij bestelden via Mercard en je kan een persoonlijke drukker aanduiden in je streek, wij zijn direct bij hem langsgeweest en zijn zeer tevreden
Ik heb al vaak bij vistaprint besteld en nog nooit problemen mee gehad... Misschien gewoon pech?
Ja hier hetzelfde, nooit problemen gehad.... Mss idd gewoon bad luck
wij hebben ook al bij vistaprint besteld alles was in orde ook maar nu hebben we bij mercard ook onze uitnodigingen besteld en je kan inderdaad de drukker kiezen
Hoi,De frustratie verdwenen en dan ziet ne mens al vlug wat klaarder.Mail gestuurd naar Vista klantendienst en zelfde dag antwoord gekregen .'t Komt allemaal in orde binnen de kortst mogelijke tijd+bedrag in mindering gebracht bij volgende aankoop.Besluit: inderdaad pech gehad zo blijkt ,ondanks de drukte vlug antwoord en service en als onze enveloppen in ons bezit zijn een TEVREDEN klant bij !Besluit 2 : Op mezelf getest :onregelmatigheden die de regelingen die bij een aanstaand huwelijk horen in de war sturen , brengen stress met zich mee :-). @Kendra : Als je ergens vastloopt in je bestelling kan je met vragen steeds bij de klantendienst terecht.(zie helpfunctie).Heb daar bij ons ontwerp ook gebruik van moeten maken.
Ok, toch al wat gerustgesteld :)