Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vistaprint

29-12-2010 20:44:05
Hoi,

Mijn excuses maar moet hier even wat frustratie kwijt.Een tijdje terug besloten wij onze uitnodigingen te laten drukken bij Vistaprint.Was de eerste keer dat we daar bestelden, maakten een eigen ontwerpje,tekst en bestelden bijhorende enveloppen.
Kaartjes vinden we heel mooi maar de levering van de enveloppen blijkt maar niet te lukken .Staat mooi genoteerd in het rijtje van verzonden items maar eenmaal thuisgeleverd zijn het ofwel gewoon blanco enveloppen ( tot 2x toe) ofwel opnieuw de kaartjes !!!'k Weet niet of het met de eindejaarsdrukte te maken heeft of dat dit daar veel gebeurt???
Sabine

sabine
12-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1635

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik29-12-2010 21:04:12

Oei, ik zou daar ook willen bestellen

Het enige dat me tegenhoudt is het feit dat ik niet vind hoe ik gekleurde enveloppes kan bijbestellen ipv de standaard blanco ...

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik29-12-2010 21:56:49

Wij bestelden via Mercard en je kan een persoonlijke drukker aanduiden in je streek, wij zijn direct bij hem langsgeweest en zijn zeer tevreden

roxanna
6-8-2011
 Meld misbruik29-12-2010 22:26:45

Ik heb al vaak bij vistaprint besteld en nog nooit problemen mee gehad... Misschien gewoon pech?

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik30-12-2010 8:40:22

Ja hier hetzelfde, nooit problemen gehad.... Mss idd gewoon bad luck

miranda
14-2-2011
 Meld misbruik30-12-2010 22:16:50

wij hebben ook al bij vistaprint besteld alles was in orde ook maar nu hebben we bij mercard ook onze uitnodigingen besteld en je kan inderdaad de drukker kiezen

sabine
12-2-2011
 Meld misbruik31-12-2010 7:33:57

Hoi,
De frustratie verdwenen en dan ziet ne mens al vlug wat klaarder.Mail gestuurd naar Vista klantendienst en zelfde dag antwoord gekregen .'t Komt allemaal in orde binnen de kortst mogelijke tijd+bedrag in mindering gebracht bij volgende aankoop.Besluit: inderdaad pech gehad zo blijkt ,ondanks de drukte vlug antwoord en service en als onze enveloppen in ons bezit zijn een TEVREDEN klant bij !
Besluit 2 : Op mezelf getest :onregelmatigheden die de regelingen die bij een aanstaand huwelijk horen in de war sturen , brengen stress met zich mee :-).

@Kendra : Als je ergens vastloopt in je bestelling kan je met vragen steeds bij de klantendienst terecht.(zie helpfunctie).
Heb daar bij ons ontwerp ook gebruik van moeten maken.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik31-12-2010 19:55:54

Ok, toch al wat gerustgesteld :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info