TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
30-12-2010 16:42:08
Hey, ik heb maat 44 en ben gevallen voor een 2 delige jurk van Linea Raffaelle.
groetjes
|
|
evy
27-8-2011
|
30-12-2010 17:15:32
ik heb maar 50 en heb een op maat gemaakte jurk met bustier
|
|
Claudia
12-8-2011
|
30-12-2010 17:49:26
Hey Els, Ik heb maat 44 en ik heb de Pronovias Albeniz gekozen. Het is een jurk die dus redelijk strak is aan mij boezem en bovenbuik, maar dan gaat hij heel wijd zodat je mijn buikje (mijn grootste probleemzone) niet ziet. De juffrouw in de winkel zei ook dat ik best jurken met A-lijn neem. Voor armen kan je bijvoorbeeld ook iets nemen zonder mouwen en dan met een stola of zo. Dat heb ik dus ook. Bij mij zitten er wel veel pareltjes op enzo en het staat me! :) En nog een dikke proficiat trouwens!!
|
|
I'm Back
5-6-2010
|
30-12-2010 18:54:47
|
|
Claudia
12-8-2011
|
30-12-2010 19:18:25
Je moet niet perse afvallen omdat je gaat trouwen hé! Het is niet omdat je bijvoorbeeld 5kg zou verliezen dat dan ook gelijk je probleemzone weg is hé! Geloof me, ik ben ondertussen al een 45tal kilo afgevallen en mijn buikje is er ook nog altijd hoor! Je moet gewoon een kleed vinden waar je je goed in voelt en sommige modellen zijn beter voor je lijn dan andere. Je hebt ook nog genoeg tijd om op zoek te gaan hé! En als je toch zou willen afvallen dan kan je dat gerust doen maar dan niet omdat je zogezegd sneller een trouwjurk zou vinden.
|
|
An
17-9-2011
|
30-12-2010 20:54:31
Hey,
In de meeste winkels hebben ze ook grotere maten hoor!
Op de website van Clair De Femme kan je al kijken wat je mooi vindt vooraleer je gaat passen. Daar helpen ze je dan nog door te vertellen welk model het best bij je figuur past.
Veel succes nog!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
30-12-2010 20:56:09
Hoi, Ik weet niet van waar je bent maar bij Lilian Claes in Herentals hebben ze grotere maten en volgens mij bij Cermo in Turnhout ook!
|
|
Katleen
24-9-2011
|
30-12-2010 21:06:50
Hey Els
Mijn schoonzusje (ook een Els) is drie jaar geleden getrouwd en had ook maat 46. Ze heeft verschillende mooie jurken aan gehad, van verschillende merken. Je kan dus zeker iets vinden in jouw maat.
Ze heeft uiteindelijk een jurk in twee kleuren gekozen. Het was een jurk uit één stuk, maar het bovenste deel was een bustier in cappucino-kleur en het onderste deel was wit. De rok liep vanaf de taille wijd uit en was versierd met enkele bloemen en wat pareltjes. Het feit dat de jurk in twee kleuren was, was heel erg flatterend. Misschien een tip...
Er waren enkele winkels die al op voorhand zeiden dat ze bij hen niet kon komen passen, omdat ze enkel heel kleine maten hadden in de paskleedjes. Dus vraag het best even op voorhand als je niet van een kale reis terug wil komen. De andere winkels lieten tijdens het passen de jurken achteraan open staan, maar zo kon je vooraan toch zien hoe het eruit zou zien.
Geen paniek dus, je zal zeker een mooie jurk kunnen vinden!
|
|
Els
13-7-2012
|
30-12-2010 21:51:45
dank voor de tips iedereen! Natuurlijk ga ik proberen er enkele kilootjes af te krijgen, maar je weet maar nooit of dat lukt. Een kleed dat mij nu goed staat zal mij met een maatje minder alleen nog mar beter staan!
|
|
Philip
10-9-2010
|
30-12-2010 22:58:28
Ik heb ook een maatje meer, was 10kg afgevallen voor ons huwelijk, en ik vond mijn kleed prachtig staan! komt van Cony in Aalter, ze hebben heel wat kleedjes in maat 46... Maar in sommige winkels hebben ze die maten niet, ik wou daar dan ook niet passen, ben gewoon die winkel direct uitgelopen! In de Robel in Roeselare hebben ze ook grote maten, en zijn ze ook heel vriendelijk! Ik ben uiteindelijk gevallen voor een kleedje van Demetrios. Ik stond absoluut niet met een 2delig kleedje, maar voor anderen is dat dan wel ideaal, het is voor iedereen verschillend, Ik zou dus zeggen: als je belt voor een afspraak, vraag onmiddellijk of ze grote maten hebben om te passen. en pas gewoon veel verschillende dingen, pas als je zo'n kleed aanhebt, zal je weten wat je wel of niet 'staat'! Veel plezier! (maat 46 is echt niets om mee in te zitten!!!!) Groetjes, ann
|
|
charlotte
30-4-2011
|
31-12-2010 16:51:02
Heyla,
Ikzelf heb ook maatje 46 en echt héél veel jurken kunnen passen. Had me wel uitgebreid geïnformeerd over de beschikbaarheid van grote maten in de winkel. Uiteindelijke keuze is gevallen op een bustierjurk met A lijn. In Roeselare zijn er 2 winkels waar ze heel vriendelijk zijn en echt mega veel jurken in grote maten beschikbaar hebben: Robel en La Sposa. Daarnaast is ook Cermo in Turnhout een echte aanrader!
Heel veel succes met je zoektocht.
Groetjes
Charlotte
|
|
Kendra
21-5-2011
|
31-12-2010 19:48:20
Hoihoi,
Ik heb ook een grotere maat (46 bovenaan, 44 vanonder) en ik heb ook makkelijk een kleed gevonden. De dame van de winkel was heel behulpzaam en de kleedjes die niet pasten,speldde ze toe om een idee te krijgen. Er zijn zeker kleedjes voor grote maten hoor, je moet ze enkel vinden. Bij een iets bredere dame past meestal een a-lijn jurk met brede rok die net boven je heupen uitgaat. Als je brdere armen hebt, moet je ook uitkijken wat voor soort hals (halter, officierskraag, strapless) je neemt.
Maar ik denk dat als je naar een goede winkel gaat, je ze daar ook goed gaan helpen. Ik ging naar lucky day in terneuzen en was daar heel tevreden,heb zelfs maar een winkel aangedaan en het was meteen goed...
Ook gaven ze mij de tip om niet te eel naar jurken te surfen op voorhand, ik had zo een heel mooi kleed ezien en toen ik dat kleed aanhad trok het op niks. Je gaat mss best met een open geest naar de winkel.
Nog veel succes met de zoektocht!
Groetjes,
Kendra
|
|
An
15-10-2011
|
1-1-2011 15:08:54
Geen nood. Iedereen vindt de gepaste jurk. Laat je gewoon leiden door professionele mensen die wel al een beetje ervaring hebben.
|
|
Peter
10-9-2010
|
|
|
evy
18-6-2011
|
5-1-2011 10:29:00
hoi hoi,
ik had zelf lilian claes gevonden... maar ik heb natuurlijk geen idee van prijzen.
Ik heb ook geen idee van men maat op dit moment... ben recent 15kg afgevallen maar denk ook dat ik rond maat 46 zit...
younieksbruidsmode maakt ook op maat... dacht ik gelezen te hebben, maar dit weet ik enkel via hun site...
liefs
|
|
cynthia
9-9-2011
|
5-1-2011 14:31:09
hoi
ga zeker eens kijken bij jagre in antwerpen ik heb mijn daar ook gekocht allure 4323 heb er verschillende kleedjes aan gehad en maar 1 of 2 die niet paste in tegen stelling tot bij maxim's daar waste er maar 1 en betaal bijna de helft voor dan voor wat ik bij maxim's betaalde
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|