Terug naar overzicht
Wij wilden ook ons feest in het OCR geven (ik woon in die straat), maar was ook al bezet, voor die zaal moet je echt 2 jaar op voorhand daar zijn. Wij houden ons feest nu in kermeta in kermt. Niet te duur, en groot genoeg (wij gaan rond de 250 personen zijn, en de zaal is 500 m² groot. Je moet een tapper van daar nemen, voor de rest ben je "vrij". Ik vind het een mooie zaal, of ja, toch in de zin van proper, netjes.
Hallo Ellen, Bokrijk is ook een heel leuke locatie. Vrienden van ons zijn daar dit jaar getrouwd. Lijkt me zeker de moeite om daar eens een kijkje te gaan nemen. Groetjes!
zalen Elysee in genk ook heel mooi en lekker eten
bedankt voor de lieve reacties. Ja ik heb al gekeken voor de Elysee op internet maar we moeten eens een afspraak maken over de kostprijs. En in de Elysee is het met een groot buffet. We wouden gewoon een mooie zaal en dan met de familiekring uiteten en s'avonds de 200 mensen uitnodigen en een groot dessertbuffet+misschien frietkraampje doen. We zijn er nog niet aan uit. Vermits we ook aan het bouwen zijn kijken we toch wat naar de prijzen. Ben super nerveus een half jaartje is niet meer zolang!!!!! Ik had het nooit verwacht dat hij mij zou vragen en dan nog zooo romantisch Ik ga Kermt ook eens opzoeken. Zaal ter kommen in Hoeselt is misschien ook tof? Ik ga zoveel mogelijk zalen bellen om toch hopelijk nog iets te vinden. Groetjes Ellen
Hey Ellen, De C-mine site heeft ook een paar mooie zalen, zeker origineel voor een trouwfeest. Zij zijn alleen meestal al snel ingenomen.
De kei in Diepenbeek is ook een hele mooie zaal.
de withofswinning in eigenbilzen ook een mooie zaal in een vierkantshoeve met binnekoer ... zeer mooi !