Terug naar overzicht
De prijzen staan op de website! www.steelfactory.be - onder 'prijslijst' Succes met je zoektocht!
Hey Ellen, wij hebben ook voor die zaal gekeken, prijzen staan idd op de website. Hele mooie zaal! Ze staan ook op de huwelijksbeurs in Hasselt, misschien fijn om daar eens naartoe te gaan. Succes.
ik zou daar dus echt niet gaan, het wordt uitgebaat door een turk, daar niet van.... hij kan het wel goed uitleggen dus laat je niet beet nemenmaar de borden zn van plastiek, bloemen ook echt van die typische turkse dingen, voor dat geld heb je echt een veel mooiere zaal, de steel factory is echt voor buitenlanders die veel tralala houden
Ik hoop dat je de zaal niet hebt geboekt, want ze hebben de boeken neergelegd.... Veel mensen die nog van niks weten of die hun geld niet terug krijgen. Ik heb chance gehad, ik heb nog mijn geld terug kunnen krijgen...
bedankt Aissata nee nee we hebben de zaal niet geboekt. Ik vond het wel "ongeloofelijk shiek" maar mijn verloofde vertrouwde die totaal niet. We hebben nu een feestzaal de kei in diepenbeek genomen en zorgen voor alles zelf. bedankt voor het mailtje gelukkig hebben jullie alles terug gekregen. waar ga je nu je feest houden? Ellen
hey Ellen, ok goed dat jullie de zaal niet genomen hebben dan :-). Wij gaan nu Anatolia nemen in Genk :-). Het enige is dat onze trouw nu een week vroeger doorgaat. 17 sept 2011 ipv 24 sept. Maar is niet erg want ik had de gemeente nog niet vastgelegd. Er zat ook in koppel in Anatolia toen wij de zaal gingen vastleggen, en hun trouw is op 18 juni 2011 en ze waren het pas te weten gekomen. Ze kregen die vent niet te pakken... En ze hadden pas hun uitnodigingen thuis gekregen. Waar gaan ze nu nog een zaal vinden voor die datum... Ik vond dat zo erg hé Uw verloofde had dan toch een goed voorgevoel :-) Groetjes Aissata