Terug naar overzicht
Hallo, Ik ben van limburg dus ken niet echt de leuke plekjes in A'pen, maar ik heb ooit trouwfoto's gezien die in de haven genomen waren, tussen de verschillende containers... speciaal, maar magnifiek! Groetjes Annelies
Hey Danielle Er zijn een heleboel feestzalen die hun tuin beschikbaar stellen voor een openluchttrouw. Het "veilige" daaraan is dat je een noodplan hebt voor als het zou regenen. Enkele zalen in het Antwerpse die dat zeker doen: Hortensiahoeve in Kapellen (wel duur!), Domein Martinus in Zoersel, De Groene Jager in Brasschaat. Maar er zijn er zeker nog andere die dat ook doen. Gewoon eens rondbellen... Of kijk eens op de websites, daar vind je het soms ook al. Als je het liever niet in een feestzaal doet, kan je gewoon een mooi park zoeken en naar het gemeentebestuur bellen, of de beheerder indien het privé-domein is, om te vragen wat de voorschriften zijn om daar een ceremonie te houden. Je moet dan wel voor alles zelf zorgen natuurlijk. Succes ermee, ik hoop dat je je droomlocatie kan vinden!
De Beemden in Nijlen is een heel leuke en originele locatie: een witte tent in het bos gelegen aan een vijver.Wij waren alvast meteen verkocht! Veel succes nog met het zoeken van een locatie, er kruipt wat tijd in maar eens je je droomlocatie gevonden hebt is het zwaarste achter de rug ;-) Groetjes,Sarah
Hier mss een paar ideetjes: De forten van Morstel of Hoboken De boot Festina Lente (en valt echt goed mee van prijs) Barcelona Good luck! Grtjs
Zaal La Piazza van Domein Park West in Berchem. Volgens mij kan je er buiten trouwen. Voor vragen moet je bij Kim zijn: die regelt alles wat zaal La Piazza betreft. Groetjes,