Terug naar overzicht
Een gewone strapless bh zit misschien prettiger? Een corsetje kan hier en daar wel wat steken of vervelen aanvoelen bij het zitten... ?Misschien gewoon gaan voor wat het comfortabelste aanvoelt? Je zal er tenslotte een hele dag in moeten rondlopen.Het zijn maar wat bedenkingen groetjes
Hey Davina, Wij trouwen de dag na jullie en ik draag ook een bustierjurk. Ikzelf kies voor een strapless bh aangezien de bustier op zich licht doorschijnend is en een corsetje dus waarschijnlijk zichtbaar zal zijn... Veel succes nog!!
Ik heb voor een corsetje gekozen (maar wel eentje waar ik nog in kan ademen :-) )
Hey Davina Ik heb ook een bustierjurk en denk dat ik een corset ga nemen. In de lingeriewinkel kan je er verschillende passen en er zijn er echt wel comfortabele bij! Met een corset heb ik minder het gevoel alsof het iedere moment kan gaan afzakken. Dat gevoel is er met een strapless beha wel. Ook al is het niet zo als die goed past, toch zit ik er dan constant aan te trekken om afzakken te voorkomen en da's geen zicht natuurlijk op je trouwdag... Ik zou zeggen, breng eens een bezoekje aan een goeie lingeriewinkel, laat je goed adviseren en neem uiteindelijk hetgene waar jij je het comfortabelst bij voelt. Groetjes
Hey Davina, ik ben er ook nog niet uit, vooral omdat mijn jurk al baleinen op zich heeft. Ik ga daarom eens vragen of ik de jurk mag passen met een corset van de winkel . Om zo toch tot een beslissing geraken.Misschien kan je dat ook eens vragen? Zelf vind ik een corsetje toch nog iets specialer en het laat je slanker lijken Strapless BH heeft toch altijd wel de neiging om af te zakken .
hey, ja ik heb ook altijd het gevoel dat mijn strapless bh afzakt en ik sta er dus ook altijd aan te trekken, maar er was mij verteld dat de bruidsjurk zodanig spant dat het nie kan afzakken en ik ben beetje bang dat ik ongelooflijk warm ga hebben met een corsetje maar het is natuurlijk veel mooier é, en in de winkel heb ik mijn jurk gepast met een corsetje dus ik weet zeker dat het gaat passen
Dag Davina, bij mij in de winkel zeiden ze dat er in jurk vaak een soort lussen worden gestoken waardoor je bh mooi blijft zitten. Of dit nu gaat om jurk met of zonder bandjes maakt niet uit. Dit is eerder om te voorkomen dat je bh op de rug zichtbaar wordt... Als ze dit dus doen, dan zal je bh ook blijven zitten natuurlijk en niet kunnen afzakken... Misschien eens navragen in de winkel waar je uw jurk hebt gekocht. Ik vind corset ook iets specialer, maar denk dat het inderdaad op die dag misschien makkelijker zit met een gewoon stevige bh... Hant natuurlijk beetje af van de vorm van je kleed. Ik ga in januari ook op zoek naar bh en schoenen want met de solden kunnen we misschien nog wat centjes uitsparen hé ;-)
Hey Davina, Ik heb inderdaad ook altijd het gevoel dat een strapless bh gaat afzakken.mijn bruidskleed is ook een bustier en ik ga ook gaan voor een corsetje! Dat blijft precies beter zitten en is ook mooier voor snachts! ;) Veel succes met het uitkiezen! Wij trouwen op een week van elkaar, dus qua planning zitten we wel gelijk denk ik! hihi!
Hallo,Ik heb onlangs dezelfde vraag gesteld in een lingeriewinkel.De dame raadde mij af om een corset te kiezen omdat de jurk strak zit en je zou de baleinen er kunnen door zien.Ze heeft me een strapless model aangeraden maar ik moet nog wat geduld hebben want het is nog niet binnen. Het is geen gewone strapless beha, maar wat ze blijkbaar een 'bandeau' noemen.
toen ik ging passen heb ik een strapless bh aangehad onder mijn jurk en het zat als gegoten, mijn jurk is erg strak vanboven en daardoor zit en blijft alles goed op zijn plaats, zelfs al zou je aan mijn jurk trekken dan nog kan je hem niet omlaag trekken :-)
Wat Sharon zegt is zeker waar! Bij het Bruidshuis maken ze zo lusjes aan je top, waar je jouw bh in kunt 'vaststeken' zo kan die zeker niet afzakken, maar ook niet komen 'piepen'. Onder mijn oksels zaten zelfs doorschijnende drukknoopjes (en ook aan mijn bh --> speciaal bij de retouches eraan gezet door hen) zodat je de bh en het topje aan elkaar kunt klikken.
Hoi, ik neem een bustier, de dame van de winkel raadde dat aan omdat ik nogal grote borsten heb en dat veel meer stevigheid zou geven. Misschien ook gewoon vragen in de winkel waar je je jurk gekocht hebt?
ik ga ook voor een corset. Heb ook grote borsten en schrik voor afzakken van strapless bh