Terug naar overzicht
Ik trouw in juli maar ben ook al eens gaan kijken voor kledij voor de bruidskindjes (het zijn er ook 5 van allerlei leeftijden). Tegen mij zeiden ze in de winkel om niet te lang te wachten met bestellen omdat ze vroeg in het zomerseizoen de maten nog kunnen bijbestellen. Dan kunnen de kindjes bijpassende kleertjes hebben. Later in het seizoen kunnen ze dit niet meer garanderen. Dat is toch wat ze tegen mij zeiden. Of dit waar is of een verkoopspraatje :-) ... Wat de maten betreft, ik denk dat we elk kleedje een maatje te groot zullen bestellen. Het is inderdaad een beetje gokken... Voor zo een jonge kindjes hebben ze geen communiekleertjes maar als je naar winkels gaat met feestkledij, hebben ze voor alle leeftijden wel jurkjes. Of op het internet vind je ook wel websites. Succes x
Hallo bij C&A vindt je nu binnen een paar weken veel dingen in de kommunie kollektie, en die begint al van 2 jaar te lopen....ook voor het najaar vindt je er soms leuke dingen, in de setjes voor 'naar school' toe. Een setje van 2 of 3 stuks heb je al voor 45 euro ongeveer en verrassend mooi
wij zitten met hetzelfde probleem... wij trouwen ook in september en ik heb er mijn hoofd al over gebroken... als wij onze kindjes de hele zomer met hun sandalen laten rondlopen zijn die niet meer mooi en om dan nog zomerse witte schoenen te kopen, ze kunnen die dan niet meer dragen dus gaan wij uit de wintercollectie schoenen kiezen. dit is ook zo als we uit communie collectie kopen... dan kunnen ze dat 1 keer dragen in september en daarna nooit meer... JAMMER!!! dus denk ik om voor ons dochter een kleedje te laten maken zonder mouwen die ze dan in de winter kan doordragen met daaronder een kousenbroek en souspull... en laarsjes in bijpassend kleur die ze dan de winter kan doordragen. voor ons zoontje gaan we voor een zwart broekje met wit hemdje en een trui in bijpassend kleur, wij willen graag dat onze kindjes samen passen... als jasje denk ik voor jeans te gaan! dat is natuurlijk als je ervoor kiest dat ze de kledij kunnen doordragen... als dat niet van belang is dan heb je natuurlijk meer mogelijkheden ;)groetjes
Wees er maar niet te laat bij. De kinderkleren zijn nog erger dan die van de grote mensen: die maten vliegen eruit... Voor onze februari-dag hebben we eind oktober/begin november alle kleren voor de bruidskindjes gekocht: voor de jongen een grijs velouren kostuum van PetitBateau, voor het meisje een bonten rokje met rolkraagpulletje en een vestje in zwarte velours. En we hebben twee winkels moeten doen om nog de juiste maat te vinden in de wintercollecties!