Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rode loper en confettishooter gezocht

31-12-2010 9:52:15
voor het huwelijk van mijn zus zijn we nog op zoek naar een rode loper en van die confettikanonnen (shooters), iemand een idee waar we hiervoor terecht kunnen, alvast bedankt

heidi

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 717

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik31-12-2010 10:17:48

hey,
ik weet niet van waar jullie zijn maar zo'n confettikanon kan je altijd kopen bij de festivalschop in scherpenheuvel! en een rode loper kan je normaal altijd huren bij een ceremoniemeester!
grtjs jessie

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik31-12-2010 18:44:36

Bij het bruidsparadijs in merksem, hebben een site ook

emma
17-7-2010
 Meld misbruik3-1-2011 9:25:51

Beste

Deze zomer zijn wij getrouwd en hebben daarvoor rode loper gekocht. Indien je interesse hebt wil ik hem jou wel doorverkopen.
Je mag mij altijd mailen naar bergliefhebber@hotmail.com

Vriendelijke groeten
Emma

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...