Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nylonkousen dragen of niet?

31-12-2010 11:58:47
hey, ik vroeg me af of jullie nylonkousen gaan dragen onder jullie kleed of niet? want kben beetje bang dat tegen het eind van de avond mijn voeten gaan zwellen en mijn schoenen dan gaan klemmen. en dragen jullie dan gewoon lichtbruine zodat je bijna niet ziet dat je er aan hebt of nemen jullie bv witte
groetjes en thnx

davina
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1741

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik31-12-2010 12:04:41

Best grappig, je zit zowat met dezelfde vragen als mij (zie vorige topic rond lingerie)

Ik vind dit ook zeer moeilijk. In winkel zeiden ze mij dat dit toch wel het beste is voor je voeten en om het zwellen tegen te gaan. Ook naar je schoenen toe zou dit comfortabeler zitten.

Ik denk dat ik ga starten met en als ze toch op mijn zenuwen werken dan kan ik ze nog altijd uitdoen natuurlijk...

Ik denk eerder lichtbruine te nemen, heb zo al witte benen en dan nog eens witte kousen zal misschien te wit zijn. Denk dat het ook beetje te zien is hoe het uitkomt op je schoenen en aangezien ik die nog niet gekozen heb kan ik dit nog niet "vastleggen" zeg maar.

Veel succes nog

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik31-12-2010 12:13:38

Ik denk niet dat ik er ga aandoen.. Ik heb vaak het probleem dat deze wat lijken 'af te zakken' en met een trouwkleed aan denk ik niet dat je dat gemakkelijk kan bijwerken. Zo van die zelfophoudende kousen vertrouw ik dan weer niet :)

Maar ik met het ook nog wat afwachten hoor.. Afhankelijk van het weer kan ik toch nog zwichten..

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik31-12-2010 12:49:26

Ik ga ook kousen aandoen, kwestie van het fenomeen van plakkende benen tegen te gaan. Goeie grote kopen, dan zakken ze niet af, of een 2e onderbroek boven aan doen ;-) lekker sexy...

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik31-12-2010 13:34:24

Ik doe ook nylonkousen aan. Ik ga huidskleurige aandoen denk ik. Dit zal het mooiste zijn volgens mij.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik31-12-2010 13:34:58

hallo dames,

bij Veritas verkopen ze panty's die je bijna niet ziet, die blijkbaar dikwijls voor onder een bruidsjurk gebruikt worden (van het merk Falke), ik heb ook een maatje groter genomen dan mijn kledingmaat om afzakken tegen te gaan :-)

groetjes
Joyce

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik31-12-2010 14:00:11

Ik heb al regelmatig van die zelfophoudenden kousen aangehad en dat blijft toch goed zitten hoor.

Je moet er natuurlijk wel goeie hebben... weet niet of ze allemaal even goed zijn, maar ik heb nog nooit last gehad dat deze afzakken...

Ik heb zeer lange benen en zit ook altijd met probleem dat als ik gewone panty's neem dat ze afzakken of gewoon echt niet lang genoeg zijn en als ik dan een grotere maat neemt om ze wat langer te hebben zijn ze weer te ruim. Dus het worden voor mij sowieso van die zelfophoudenden!

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik31-12-2010 15:42:34

ik had licht bruine zelfophoudende aan,
zaten de ganse dag prima!

groetjes,

Ann

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik31-12-2010 16:01:16

Ik vroeg dat waar ik mijn trouwkleed heb gekocht en die zei: "je moet nylonkousen aandoen"
Dusja, ik ga nylonkousen aandoen :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-12-2010 17:43:54

Ik had er géén aan, maar trouwde dan ook putteke zomer. Onder die lange rok zijn ze toch goed beschermd tegen koude en zo zenne.
Ik had wel voetencrème aan van Gehwöl (of zoiets, te koop bij Essenza). Geen last gehad van pijnlijke voeten en ik ben geen moment van de dansvloer geweest!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik31-12-2010 18:41:17

Ik werk in de mode, en kan alleen maar zeggen, dat kousen, voor een "geklede" gelegenheid altijd aan te raden zijn! Het staat gewoon sjiek, klassevol en af!!!
Zomer of niet!
Trouwens bij de C&A verkopen ze kousen tegen 6 euro per paar, met een kleefband/kant bovenaan, en die zitten zeer goed en blijven ter plaatse.

Veerle
4-6-2011
 Meld misbruik2-1-2011 11:23:33

ik doe geen nylonkousen aan, ik draag dat gewoon niet graag en met een lange jurk zie je toch niks van jouw benen, zelfs je schoenen zijn amper te zien

nancy
8-7-2011
 Meld misbruik2-1-2011 15:54:42

ik ga van die voetkousjes aandoen, enkel tegen het zwellen van mijn voeten.

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik6-1-2011 18:08:17

Ik heb een kleed met bijzonder lage open kanten rug. 'broek'kousen zijn dus onmogelijk.

Ik heb dus stay-ups met een mooie brede band gekocht, nu in opaak, zwarte en bruine, om te wennen. Dat zit een ganse dag perfect, je moet je er niets van aantrekken bij het toiletbezoek (ik moet er niet aan denken om onder dat trouwkleed nog eens panties te moeten optrekken en zo...) en het ziet er toch wat beter uit.

Plus, 't is warmer hè voor eind februari.

Ik neem er gewoon transparante, met een beetje glans op...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...