Terug naar overzicht
Best grappig, je zit zowat met dezelfde vragen als mij (zie vorige topic rond lingerie) Ik vind dit ook zeer moeilijk. In winkel zeiden ze mij dat dit toch wel het beste is voor je voeten en om het zwellen tegen te gaan. Ook naar je schoenen toe zou dit comfortabeler zitten. Ik denk dat ik ga starten met en als ze toch op mijn zenuwen werken dan kan ik ze nog altijd uitdoen natuurlijk... Ik denk eerder lichtbruine te nemen, heb zo al witte benen en dan nog eens witte kousen zal misschien te wit zijn. Denk dat het ook beetje te zien is hoe het uitkomt op je schoenen en aangezien ik die nog niet gekozen heb kan ik dit nog niet "vastleggen" zeg maar. Veel succes nog
Ik denk niet dat ik er ga aandoen.. Ik heb vaak het probleem dat deze wat lijken 'af te zakken' en met een trouwkleed aan denk ik niet dat je dat gemakkelijk kan bijwerken. Zo van die zelfophoudende kousen vertrouw ik dan weer niet :) Maar ik met het ook nog wat afwachten hoor.. Afhankelijk van het weer kan ik toch nog zwichten..
Ik ga ook kousen aandoen, kwestie van het fenomeen van plakkende benen tegen te gaan. Goeie grote kopen, dan zakken ze niet af, of een 2e onderbroek boven aan doen ;-) lekker sexy...
Ik doe ook nylonkousen aan. Ik ga huidskleurige aandoen denk ik. Dit zal het mooiste zijn volgens mij.
hallo dames, bij Veritas verkopen ze panty's die je bijna niet ziet, die blijkbaar dikwijls voor onder een bruidsjurk gebruikt worden (van het merk Falke), ik heb ook een maatje groter genomen dan mijn kledingmaat om afzakken tegen te gaan :-) groetjes Joyce
Ik heb al regelmatig van die zelfophoudenden kousen aangehad en dat blijft toch goed zitten hoor. Je moet er natuurlijk wel goeie hebben... weet niet of ze allemaal even goed zijn, maar ik heb nog nooit last gehad dat deze afzakken... Ik heb zeer lange benen en zit ook altijd met probleem dat als ik gewone panty's neem dat ze afzakken of gewoon echt niet lang genoeg zijn en als ik dan een grotere maat neemt om ze wat langer te hebben zijn ze weer te ruim. Dus het worden voor mij sowieso van die zelfophoudenden!
ik had licht bruine zelfophoudende aan, zaten de ganse dag prima! groetjes, Ann
Ik vroeg dat waar ik mijn trouwkleed heb gekocht en die zei: "je moet nylonkousen aandoen"Dusja, ik ga nylonkousen aandoen :)
Ik had er géén aan, maar trouwde dan ook putteke zomer. Onder die lange rok zijn ze toch goed beschermd tegen koude en zo zenne. Ik had wel voetencrème aan van Gehwöl (of zoiets, te koop bij Essenza). Geen last gehad van pijnlijke voeten en ik ben geen moment van de dansvloer geweest!
Ik werk in de mode, en kan alleen maar zeggen, dat kousen, voor een "geklede" gelegenheid altijd aan te raden zijn! Het staat gewoon sjiek, klassevol en af!!! Zomer of niet! Trouwens bij de C&A verkopen ze kousen tegen 6 euro per paar, met een kleefband/kant bovenaan, en die zitten zeer goed en blijven ter plaatse.
ik doe geen nylonkousen aan, ik draag dat gewoon niet graag en met een lange jurk zie je toch niks van jouw benen, zelfs je schoenen zijn amper te zien
ik ga van die voetkousjes aandoen, enkel tegen het zwellen van mijn voeten.
Ik heb een kleed met bijzonder lage open kanten rug. 'broek'kousen zijn dus onmogelijk. Ik heb dus stay-ups met een mooie brede band gekocht, nu in opaak, zwarte en bruine, om te wennen. Dat zit een ganse dag perfect, je moet je er niets van aantrekken bij het toiletbezoek (ik moet er niet aan denken om onder dat trouwkleed nog eens panties te moeten optrekken en zo...) en het ziet er toch wat beter uit. Plus, 't is warmer hè voor eind februari. Ik neem er gewoon transparante, met een beetje glans op...