Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal ter eeste of klokhof iemand ervaring?

31-12-2010 17:27:00
beste, wij zouden trouwen rond jullie 2012 (huwelijkaanzoek is maar een maand geleden gebeurt) dus is er veel tijd nodig om alles te plannen. in onze buurt liggen enkele mooie zalen zoals cortina en dergelijke maar mijn man wil iets speciaal en al onze trouwen die wij gedaan hebben zijn telkens cortina, vijverhof, ... en dit willen we niet. wij hadden gedacht aan ter eeste vooral de unieke locatie met de wijnvaten enkel de zaal zelf is iets minder messchien met aankleden ervan is dit prachtig? iemand foto's van een trouw daar? alsook bediening en eten en dergelijke? ook het klokhof in kortrijk vonden wij prachtig dit vooral door het moderne interieur iemand hier vb van of foto's? alsook ervaringen met de zaal en diensten? mijn man zelf zou zeer graag in een lounge stijl trouwen maar ik heb liever normaal modern. zijn hiervoor nog andere mooie zalen rond de streek kortrijk roeselare ieper?

dieter

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 4329

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik31-12-2010 18:32:06

Hallo Het klokhof is ongetwijfeld een heel mooie locatie met vooral lekker eten en ook de bediening is er prima, hebben het er al meegemaakt! Ik denk toch een aanrader

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik31-12-2010 18:34:08

Boek toch op tijd, wij hebben onze zaal vastegelegd in juni 2010 en eer waren maar een paar zaterdag meer vrij, de geheerde zalen zijn vlug bezet

dieter

Meld misbruik31-12-2010 21:19:18

bedoeling is om tegen eind van de laand toch al vele zaken vast te leggen. ook is de trouwbeurs dan gedaan en wij hebben een soort wedding planner in de hand genomen die weet van alles wel wat.

eline
20-5-2011
 Meld misbruik1-1-2011 12:55:36

Wij trouwen in ter eeste!

dieter

Meld misbruik1-1-2011 16:31:50

wanneer is de datum hiervoor? kleden jullie de zaal zelf nog extra aan? alvast succes

eline
20-5-2011
 Meld misbruik1-1-2011 19:29:09

we trouwen er 20 mei
feestzaal is zo charmant op zijn eigen vind ik, heeft volgens mij geen extra aankleding meer nodig

dieter

Meld misbruik1-1-2011 20:30:57

hetgeen waar wij momenteel zijn op afgegaan zijn vooral foto's enzo. dit weekend gaan we gaan kijken naar ten eest en dan zien we het in het echt. dan pas kunnen we precies weten dat het dat is wat we zoeken. wel vind ik de gang met de vaten op foto uniek

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik1-1-2011 20:34:42

Wij trouwen ook in Ter Eeste, maar dan in de winter. Bij ons zal er een grote kerstboom staan, maar anders gaan we de zaal niet extra aankleden omdat die houten vaten echt voor een heel leuke sfeer zorgen.
En ook qua catering heb ik nog niks dan lovende reacties gehoord.
Veel succes met je keuze!

laetitia
11-6-2011
 Meld misbruik3-1-2011 12:19:59

hey deborah en dieter.
titi en stijn hier.wij trouwen in ter eeste, wij waren ook allebei heel gecharmeerd door de zaal dat we nie hebben getwijfeld.het eten heb ik daar nog nie geproefd, maar ik weet van stijn zijn nonkel die fotograaf is, dat het eten er echt excellent is, dus kga der vanuit dat dit dan zo is.
en fotos zal je pas kunnen zien van ons in juni of juli.

groetjes

dieter

Meld misbruik7-1-2011 20:24:07

wij gaan morgen middag gaan kijken en dan zien we. wel zou ik vragen aan de mensen die he feest daar hebben te laten weten als de huis dj goed is. want al is het eten en zaal perfect het feest valt of staat met de muziek en feest erna

Lobke
31-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 17:51:45

En? Hoe is het jullie bevallen in Ter Eeste?
Binnenkort ook een afspraak daar...

dieter

Meld misbruik31-1-2012 12:23:42

wij hebben niet voor ter eeste gekozen alsook klokhof. bij bezoek vonden we te eeste het beste maar wij hebben gekozen voor tlandhuis op de rodenberg. kwa zaal is deze uniek we waren onmiddelijk verkocht aan de zaal zelf. ook de prijs voor het eten en feest vallen zeer goed mee.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info