Terug naar overzicht
Hallo Het klokhof is ongetwijfeld een heel mooie locatie met vooral lekker eten en ook de bediening is er prima, hebben het er al meegemaakt! Ik denk toch een aanrader
Boek toch op tijd, wij hebben onze zaal vastegelegd in juni 2010 en eer waren maar een paar zaterdag meer vrij, de geheerde zalen zijn vlug bezet
bedoeling is om tegen eind van de laand toch al vele zaken vast te leggen. ook is de trouwbeurs dan gedaan en wij hebben een soort wedding planner in de hand genomen die weet van alles wel wat.
Wij trouwen in ter eeste!
wanneer is de datum hiervoor? kleden jullie de zaal zelf nog extra aan? alvast succes
we trouwen er 20 meifeestzaal is zo charmant op zijn eigen vind ik, heeft volgens mij geen extra aankleding meer nodig
hetgeen waar wij momenteel zijn op afgegaan zijn vooral foto's enzo. dit weekend gaan we gaan kijken naar ten eest en dan zien we het in het echt. dan pas kunnen we precies weten dat het dat is wat we zoeken. wel vind ik de gang met de vaten op foto uniek
Wij trouwen ook in Ter Eeste, maar dan in de winter. Bij ons zal er een grote kerstboom staan, maar anders gaan we de zaal niet extra aankleden omdat die houten vaten echt voor een heel leuke sfeer zorgen. En ook qua catering heb ik nog niks dan lovende reacties gehoord. Veel succes met je keuze!
hey deborah en dieter.titi en stijn hier.wij trouwen in ter eeste, wij waren ook allebei heel gecharmeerd door de zaal dat we nie hebben getwijfeld.het eten heb ik daar nog nie geproefd, maar ik weet van stijn zijn nonkel die fotograaf is, dat het eten er echt excellent is, dus kga der vanuit dat dit dan zo is.en fotos zal je pas kunnen zien van ons in juni of juli. groetjes
wij gaan morgen middag gaan kijken en dan zien we. wel zou ik vragen aan de mensen die he feest daar hebben te laten weten als de huis dj goed is. want al is het eten en zaal perfect het feest valt of staat met de muziek en feest erna
En? Hoe is het jullie bevallen in Ter Eeste?Binnenkort ook een afspraak daar...
wij hebben niet voor ter eeste gekozen alsook klokhof. bij bezoek vonden we te eeste het beste maar wij hebben gekozen voor tlandhuis op de rodenberg. kwa zaal is deze uniek we waren onmiddelijk verkocht aan de zaal zelf. ook de prijs voor het eten en feest vallen zeer goed mee.