Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjaar 2011

1-1-2011 8:26:31
Wij wensen alle aanstaande paren een gelukkig nieuwjaar....
We zijn de jaarswissel gepasseerd...en dat betekend dat we nu écht kunnen beginnen aftellen!

Laten we klinken op een feestjaar, een feestelijke dag met héél veel zon, zéér veel lachende gezichten en traantjes van geluk!

Geniet nog van uw verloving en de voorbereidingen.....
Bedankt aan iedereen voor de geposte berichtjes hier, het is leuk om te lezen, tte overleggen, ideetjes uit halen enz....

Happy NewYear

Jeff en Benny

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 459

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik1-1-2011 10:59:11

Ik ben het helemaal met jullie eens.... Voor velen wordt 2011 een belangrijk jaar, een jaar om nooit te vergeten, een jaar waarin ze één dag in de picture staan en alles rond hen en hun liefde draait!

Good luck allemaal en vooral genieten van nu tot aan die speciale dag!! (en erna natuurlijk ook nog...)

Kim
27-8-2011
 Meld misbruik1-1-2011 11:04:24

Happy New Year, veel geluk en liefde en een super goede bruiloft aan iedereen.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik1-1-2011 11:59:29

Haha Jeff, je bent me voor! Ik wilde het volgende posten:

Wij vinden het al heel fijn om te kunnen zeggen: "Volgend jaar gaan we trouwen!" Maar voor de meeste bruidjes en bruidegommen die momenteel actief zijn op dit forum wordt 2011 hét grote jaar! Wij wensen iedereen ongelofelijk veel liefde en geluk toe, en geniet nog van alle voorbereidingen!

Liefs,
Lindsy & Peter

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik1-1-2011 13:34:11

Ook voor jullie allemaal een spetterend 2011 gewenst.

En zoals mijn ouders meteen zeiden bij het gelukwensen `Er wordt getrouwd vandejaar, spannend!`

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...