Terug naar overzicht
Je bent zeker niet de enige die `alles-loopt-fataal-catastrofaal-af-dromen` heeft, ik word daar ook al een tijdje door geplaagd... Voor de tafelversiering kan je misschien best eens gaan kijken in AVA, ze hebben daar heel veel leuke dingen en daar kan je zeker ideetjes opdoen.Wat ook wel leuk is als plaatsindeling is een witte kei met daarop de naam van de persoon geschreven met een gekleurde stift. Rozenblaadjes zijn ook leuk, gepersonaliseerde theelichtjes, ... Ik ben bij een ballonnenman gaan onderhoren voor heliumballonnen en die blijven zo`n 6 uur in de lucht. Dat is volgens hem al nipt als je je feestzaal daarmee wil versieren (maar misschien wil hij gewoon zijn product verkopen en overdrijft hij een beetje). Er bestaan wel sprays die je helium langer in je ballon houden en de manier van knopen zou daar ook iets mee te maken hebben. Maar normaal als je zo grote ballons bestelt in een winkel, gaan die wel behandeld zijn om langer op te blijven hoor...
Voor het versieren van het huis van vrienden hebben wij eens gewone ballonnen gekocht en zelf (met onze eigen adem) opgeblazen. Deze hielden het toch 2-3 dagen vol op gewone grootte.... Een tip: koop zelf een zakje ballonnen en blaas er thuis een aantal op. Bekijk hoelang ze het volhouden en dan heb je een idee of het haalbaar is of niet.
Hoi Vanessa, wat een toeval !!! We trouwen op dezelfde dag en ook hier zijn de nachtmerries opgedoken. Sta ik daar met een veel te groot kleed, zonder schoenen... ;-) Maar dat is vast normaal...
hallo, qua tafeldecoratie kun je ideeën opdoen bij www.flowersandlights.be . Er bestaan nu van die onderwaterlichtjes in alle kleurtjes. En de lichtjes heb ik gevonden bij www.tuinwinkel.be. Gewoon een glazen potje, wat gelparels en een mooie bloem erin. Ik heb ze ondertussen met Kerst gebruikt en de reacties waren super! Veel succes!
Hoe lang helium ballons in de lucht blijven hangt af van het formaat, het weer, of de ballons al dan niet behandeld zijn, en of ze op een degelijke manier geknoopt zijn, en natuurlijk ook van de kwaliteit van de ballons. Dit kan variëren van een halve dag tot langer dan een maand.
dankjewel Wouter, 'k zal in de winkel eens gaan horen.