Terug naar overzicht
hoi wij hebben voor de ouders een glasplaatje laten graveren met een bedanktekst ( als je wil stuur ik je eens een fotootje door: deboderijbel@hotmail.com) dit hebben we gedaan bij www.origineelkadootje.be is een heel mooi resultaat geworden, maar het hangt af van het budget dat je wil geven. voor de getuigen zouden we een glas met hun naam en foto laten graveren dat we hen op de dag zelf gaan afgeven. en omdat mijn vriend zijn ouders 30 jaar getrouwd zijn laten we een kaars bedrukken bij www.sfeerboutique.be
trouwens je trouwd op dezelde dag als ik :D
Op trouwplaza kan je zelf wijnetiketten drukken voor op een wijnfles of champagne, doen wij kado aan de chauffeurs.
Wij hadden voor onze ouders een soort geschenkpakket samengesteld. Er zat in: * een grote kader met de bedankingstekst uit de viering (nadien werd dit dan vervangen door een grote foto naar keuze uit de reportage) * een kaarsje van Bond Zonder Naam met 'Blij dat jij er bent!' erop * een sleutelhanger met onze foto en trouwdatum * een pen met onze namen en trouwdatum * een blocnote met onze namen en trouwdatum * een doosje chocolaatjes met 'Voor jou: bedankt!' erop Foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521442&fotoboek_id=44336 Voor de getuigen hadden we een héél persoonlijk cadeau, nl. hun droomtractor in miniatuurversie Voor onze grootmoeders en de partners van de getuigen hadden we ook het kaarsje van Bond Zonder Naam voorzien.
Hallo, Wij zijn samen met onze ouders en getuigen (broers) twee weekjes na ons huwelijk gaan ontbijten. Niet zomaar, een champagne luxe ontbijt met alles erop en eraan. Zij hebben dan ook een kleine versie van onze trouwalbum gekregen en een copie van onze film. We hebben ze wel op de huwelijksdag zelf bedankt en gezegd dat ze die bepaalde datum vrij moesten houden voor de verrassing. Groetjes Annelies