Terug naar overzicht
beste, kijk eens op youtube.com onder openeningsdans alsook first wedding dance. hierbij staan vele originele dansen. slows alsook verassingen en dergelijke. na een 3tal uurkes bekijken hhebben wij al verschillende ideen opgedaan
hoi liesbet, Wij trouwen ook op 11/06/2011!! Ja die openingsdans is moeilijk. Ik volg samen met mn vriend ondertussen al 3 jaar dansles. We hebben elkaar ook daar leren kennen. Eerlijk gezegd vind ik die videokes op you tube op niks trekken. soms staan er dansen tussen zoals salsa en rumba wat wel heel mooi is en zoiets willen wij ook gaan doen maar de meeste zijn een aaneenknutseling van feest en fun nummers alla "i like big buts" e.d. Als een koppel dit echt wil is dat zo en moeten ze dat doen maar dat is niet mijn idee van een openingsdans. Ik begrijp wat je bedoeld. Ik wil zelfs een mengeling maken van een 3tal nummers om zo verschillende dansen te kunnen doen. dus we moeten nog 3 schoon nummers zien te vinden. Succes
Hallo dames, 11 juni is precies wel een populaire datum want we trouwen ook die dag!