Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes, vleugeltjes

16-3-2006 18:32:23
Hoi iedereen, misschien een rare vraag, maar ik zoek vleugeltjes voor mijn bruidskindjes... Ben al bij H & M geweest en AVA en Vandervenet en zo, maar nergens iets gevonden,... Wil iets heel sobers, maar weet écht niet meer waar te zoeken...xxxxxx

soetje
16-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 559

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik16-3-2006 18:54:04

Ik heb een maand ofzo geleden bij de interieurwinkel DE SPECHT in Leuven van die vleugeltjes zien hangen. Ja, een beetje raar dat ze dat in een interieurwinkel hadden, maar het is me daarom ook opgevallen. De prijs weet ik niet meer, maar het was niet zo duur. Ze waren niet louter ter decoratie om tegen de muur te hangen ofzo hoor, je kon ze echt aandoen, er hingen touwtjes aan. Je kan die misschien eens bellen om te zien of ze ze nog hebben...

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik16-3-2006 19:34:07

Bedankt Caroline,

Zal misschien eens bellen, maar het probleem is dat Leuven voor ons niet bij de deur is (wij zijn van Brugge) en wij zijn enkel op maandag thuis dus hebben we zéér weinig tijd. Bedankt voor de tip in ieder geval!! xxx

Mieke
7-7-2006
 Meld misbruik16-3-2006 20:23:37

Hallo,
Ik geloof dat er in de JBC Kuurne ook nog gelegen hebben. Ik weet niet of jullie in de streek zo'n winkel hebben en of ze er nu ook nog hebben.

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik16-3-2006 22:56:37

Ik was gisteren bij de Bart Smit voor een cadootje te halen en heb ze daar ook zien liggen!!
Verschillende kleuren en soorten, ligt bij de verkleedspulletjes voor kinderen, zoals een elfen pakje en een prinsessenjurk enzo.
De prijs weet ik niet want daar heb ik niet naar gekeken.

Groetjes Mireille

robben
20-5-2006
 Meld misbruik17-3-2006 8:31:34

Ja, in een speelgoedwinkel heb ik ze ook al zien liggen (met bijbehorende barbiepop).
Isabelle

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-3-2006 9:02:12

Hey,

ik weet niet waar je zou kunnen zoeken, maar misschien bij Ikea?

Groetjes,
Lieve

Inge
14-10-2006
 Meld misbruik18-3-2006 16:29:45

misschien niet direct de plaats waar je zou gaan zoeken, maar in een carnavalswinkel verkopen ze meestal toch van de mooie engelvleugels, is wel ideaal voor de bruidkindjes

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik21-3-2006 13:14:18

Bedankt voor de reacties...

Na lang zoeken heb ik er bij bart smith gekocht... Het was niet exact wat ik wou, maar uit veiligheid heb ik ze toch meegenomen... Je weet nooit dat ik er anders geen meer vind...xxxxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...