Terug naar overzicht
Ik heb een maand ofzo geleden bij de interieurwinkel DE SPECHT in Leuven van die vleugeltjes zien hangen. Ja, een beetje raar dat ze dat in een interieurwinkel hadden, maar het is me daarom ook opgevallen. De prijs weet ik niet meer, maar het was niet zo duur. Ze waren niet louter ter decoratie om tegen de muur te hangen ofzo hoor, je kon ze echt aandoen, er hingen touwtjes aan. Je kan die misschien eens bellen om te zien of ze ze nog hebben...
Bedankt Caroline,Zal misschien eens bellen, maar het probleem is dat Leuven voor ons niet bij de deur is (wij zijn van Brugge) en wij zijn enkel op maandag thuis dus hebben we zéér weinig tijd. Bedankt voor de tip in ieder geval!! xxx
Hallo, Ik geloof dat er in de JBC Kuurne ook nog gelegen hebben. Ik weet niet of jullie in de streek zo'n winkel hebben en of ze er nu ook nog hebben.
Ik was gisteren bij de Bart Smit voor een cadootje te halen en heb ze daar ook zien liggen!!Verschillende kleuren en soorten, ligt bij de verkleedspulletjes voor kinderen, zoals een elfen pakje en een prinsessenjurk enzo.De prijs weet ik niet want daar heb ik niet naar gekeken.Groetjes Mireille
Ja, in een speelgoedwinkel heb ik ze ook al zien liggen (met bijbehorende barbiepop).Isabelle
Hey,ik weet niet waar je zou kunnen zoeken, maar misschien bij Ikea?Groetjes,Lieve
misschien niet direct de plaats waar je zou gaan zoeken, maar in een carnavalswinkel verkopen ze meestal toch van de mooie engelvleugels, is wel ideaal voor de bruidkindjes
Bedankt voor de reacties...Na lang zoeken heb ik er bij bart smith gekocht... Het was niet exact wat ik wou, maar uit veiligheid heb ik ze toch meegenomen... Je weet nooit dat ik er anders geen meer vind...xxxxxx