Terug naar overzicht
Beste, Ik heb zelf een cursus visagie gevolgd in de schoonheidsschool in Hasselt waar Michele dan de cursus gaf. Ik vond haar heel goed als docent en ze is iemand met heel erg veel ervaring en die natuurlijk alle technieken kent. Ze werkt met heel goede en dure producten zoals MAC ,..., dus ik zou zeker niet twijfelen. Als ik mag vragen: hoeveel vraagt ze voor de bruidsmake-up te doen?De verplaatsingskosten zijn idd wel zeer duur. Dat is de prijs die ik betaal voor mijn proefsessie en make-up zelf die dag ... Ikzelf heb voor Peggy Timmermans gekozen:www.peggytimmermans.bewww.beautifulbride.be Veel geluk nog xxx
www.peggytimmermans.be
Ze rekent 0,30euro per kilometer en aangezien ik rond Brugge woon is die verplaatsingskost zo hoog. Je kan ook iemand uit de buurt laten komen maar dan weet ik niet wie dit is en is die persoon dan ook zo goed?? Dan liggen de verplaatsingskosten tussen min 10 en max 25 euro. Het kapsel en de make-up komen op 175 euro en voor een proefsessie 150 euro. Dit is natuurlijk heel wat maar mijn kleed draag ik ook maar 1 keer en ik wil dat alles in orde is. Peggy woont waarschijnlijk ook wel wat veraf en zal ik toch zoiezo met die verplaatsingskosten zitten. Zal eens informeren. Bedankt!
Michèle is zeker en vast een aanrader!
Iemand ook ervaring met haar medewerkers?Want op mijn datum is ze helaas niet meer vrij...
Op mijn datum lukt het ook niet meer voor haar. Ik heb nu een proefsessie geboekt (ttz voorschot betaald) voor 1 van haar medewerkers in Brugge. Ik heb gevraagd, aangezien de prijzen hetzelfde blijven, of ze kan garanderen of het ook zo goed zal gedaan worden en ze zegt dat ze proberen tot de klant gelukkig is en er nog nooit iemand heeft afgehaakt. Dus afwachten nu. Maar ik heb er toch wel vertrouwen in.
Ja als ik haar referenties zie enz... Denk ik ook wel dat haar medewerkers goed werk zullen leveren... Ik ga er nog een nachtje overslapen denk ik maar ik denk dat ik het ook via haar ga doen. Ik vind het supermakkelijk dat ze zowel haar als makeup doen. :) Wanneer is jou proefsessie?
Ik heb juist mijn proefsessie geboekt op 14 februari, ben heeeeeel benieuwd
Spannend! :) Ik ben ga ook een medewerker via Michèle nemen, ik heb er wel vertrouwen in dat dit in orde gaat zijn. Ik ben het gewoon beu om te zoeken naar iemand die goedkoper is en ja je trouwt maar 1 keer zeg ik dan ;)
Hey, Ik heb mij laten opmaken door Michele voor mijn trouw vorig jaar. Het was prachtig !!!!!! Heb er heel veel complimenten over gekregen omdat de kleur niet voor de hand liggend was : ROOD. Mijn kleed was ook scarlet en dan mooi opgemaakt worden met een bijpassende kleur is niet evident. Na de proefsessie (3u) heeft ze de perfecte make-up gevonden met rood. Ok, de prijs is niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld hoor. Zeker dus niet twijfelen. Ik had trouwens ook mijn moeder een opmaak cadeau gedaan. En mijn vader en man hebben zich laten klaarmaken voor de fotoshoot. Succes dus !!!! TINA