Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk

3-1-2011 12:24:02
voila, het is zover, binnen 6 maanden ga ik trouwen....spannend!!
nu komt al het plannen en al die andere zaken, zoals uitnodigingen kiezen, weten wie uit te nodigen, het eten kiezen....
en nu ik weer gestart ben met studeren en stages moe lopen zal het druk druk worden.
ik wen saan alle bruidjes en bruidegommekes een gelukkig nieuwjaar toe , en een mooi en prachtig huwelijk voor al diegenen die huwen in 2011!!
groetjes

laetitia
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1030

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik3-1-2011 12:55:56

ik denk dat het belangrijkste is dat jullie jullie goed voelen.

wat eten jullie zelf graag, wat past binnen jullie budget,...
welke mensen willen jullie ZELF op jullie feest,...

wij zijn begonnen met een lijst van heel de familie (want dat wordt bij ons in de familie zo een beetje "verwacht" maar dat is ook zo een beetje overal anders) wel zijn we hier ook niet ver gegaan gewoon neven, nichten, tantes, nonkels (niet het 7de knoopsgat)

dan hebben we een lijstje gemaakt met collega's en vrienden (ik heb dit al in verschillende categorieën gedaan later makkelijk voor tafelschikking)

dan kan je naar budget gaan kijken:
nodig je enkel je familie uit voor het eten (zo hebben wij dit gedaan) en laat je de andere gesten tegen het dessert komen en laat je deze ook naar het dansfeest komen of zijn er ook nog formele gasten waarvoor je een receptie geeft,...

eten: bbq, koud, warm koud-en warmbuffet of opgediend? wat eten JULLIE het liefst?
en wat past het best binnen jullie budget?

doe alles stap voor stap dan komt het zeker dik in orde xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...