Terug naar overzicht
hoi mij komt iemand sminken van mylene. Als je een demo doet bij jou thuis dan sminken ze u gratis op uw trouwdag. Bij die demo wordt je al gesminkt en heb je al een idee. groetjes
ey, moet je dan echt zo avond organiseren met make - up? want daar komt natuurlijk wel al wat bij kijken! heb wel al goede ervaringen met de producten en avonden van mylene! heb jij contactgegevens? grtjes
Dag Evy Ik ben visagiste en kom van Turnhout. Neem eens een kijkje op mijn site: www.beautifulbride.be in het portfolio krijg je alvast een idee van mijn werk. Ik wens je alvast veel plezier met de voorbereidingen ! Groetjes Peggy
ey net gaan kijken, er staan prachtige fotos tussen! Ik kan op je site wel niks terug vinden over prijzen. Zou je me via mail ofzo eventueel prijzen kunnen bezorgen. mvg evy
Dag Evy, ik heb je een mail gestuurd met alle info. Groetjes Peggy
Hallo Evy, Ik sta ook op deze site geregistreerd, neem gerust een kijkje op mijn infopagina. veel groetjes, Christine Ps: Er staat een aantrekkelijk bruidsarrangement vermeld met de prijs er netjes bij ;-)
Ja zo een homeparty. En die avond kan je je al laten opmaken en dan kan je je opmerkingen ook geven. En op je trouwdag komt ze opnieuw terug. Ik denk dat je het gewoon kan vinden op hun site. of ik heb ze ontmoet op een huwelijksbeurs. veel succes
ok bedankt! ik ontving precies geen mailtje... groetjes
Dag Evy, Ik ben Els en ik ben een visagiste uit Lommel. Je kan mij ook steeds contacteren voor de nodige info en prijzen op info@naildesign-els.be Groetjes Els