Terug naar overzicht
Dat is inderdaad geen leuk begin van het nieuwe jaar! Ik hoop dat je nog iets terug vindt op je pc op het werk, zodat je niet te veel kwijt bent?! Veel sterkte! Grtjs
Oh nee, dat is echt niet leuk! Hopelijk vind je inderdaad nog wat terug op je andere computer. Probeer er toch van te genieten bij het zoeken naar jullie trouwringen, want dat is iets wat je ook maar 1 keer doet he. Sterkte!
Sterkte!!!
Heeft de politie al enig idee wie het is? Hopelijk kan je nog dingen terugvinden op je pc van het werk, of in je mailbox? In elk geval, heel veel sterkte! je kop niet laten hangen hé meid! Je hebt al zo lang uitgekeken naar je huwelijk, het zal zeker een prachtige dag worden!
Amaai meiske, verschrikkelijk!!! Ik hoop dat alles snel op zijn pootjes valt, dat de bende wordt opgerold en dat ze alles terugvinden, of dat je de schade zoveel mogelijk kan herstellen. Een huwelijk voorbereiden is al lastig genoeg zonder al die miserie. Sterkte!
Ik ken je gevoel van een vreemde te lijken in je eigen huis, maanden later heb je nog iets nodig en vind je het niet en kan je niet anders dan concluderen dat ze dat ook nog hebben meegenomen, zij hadden zelfs onze raskat meegenomen Ik was mijn voorbereidingswerk van school van 3 jaar kwijt, je trouwvoorbereidingen zijn echt wel heel erg, ik zou ook niet weten waar terug te beginnen.In ieder geval veel sterkte gewenst!!!
He, Wat vreselijk nieuws,maar ik wens jullie heel veel sterkte, alles komt wel goed hoor mvg marec
OMG!!!!!!!