Nu Online
Momenteel zijn er 2 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen leuk begin van het nieuwe jaar

3-1-2011 19:16:55
Ons jaar is helemaal niet goed gestart...
Op 1 januari hebben ze in dag bij ons ingebroken: alles weg: fototoestel, laptop, camcorder, GSM's, zelfs kledij!
Ik voel me zo raar in mijn eigen huis nu..... Alles doet raar, ben kwaad, maar ook zo verdrietig, zo machteloos dat je erbij staat te kijken... Het meest verschrikkelijke vind ik dat mijn bestanden van de camcorder nog niet waren overgezet op een harde schijf waardoor ik bijna 2jaar beeldmateriaal kwijt ben van mijn zoontje: eerste stapjes, eerste woordjes, eerste liedje, eerste keer op zijn grote fiets.. Geen woorden voor....
Wat ik ook erg vind, is dat ik nu ALLES kwijt ben van voorbereidingen trouw. Bevestigingsmails, adressenlijst en genodigdenlijst, misboekje, uitnodigingen, ..... Ik hoop dat ik volgende week nog enkele bestanden terugvind op mijn PC op mijn werk..
Binnen 5 maand trouwen we, vorige week met volle moed terug begonnen aan voorbereidingen en nu zinkt de moed gewoon in mijn schoenen. Mijn budgetplanning: foetschie, wat al betaald was: foetschie ... Ik moet alles terug proberen te herinneren en het erge is, is dat mijn hoofd er gewoon niet naar staat.. Morgen gaan we naar trouwringen kijken en ik heb gewoon geen zin........

Sorry voor mijn gezaag, maar moest het even van me afschrijven...

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 687

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik3-1-2011 19:22:14

Dat is inderdaad geen leuk begin van het nieuwe jaar!
Ik hoop dat je nog iets terug vindt op je pc op het werk, zodat je niet te veel kwijt bent?!
Veel sterkte!
Grtjs

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik3-1-2011 19:58:21

Oh nee, dat is echt niet leuk!
Hopelijk vind je inderdaad nog wat terug op je andere computer.
Probeer er toch van te genieten bij het zoeken naar jullie trouwringen, want dat is iets wat je ook maar 1 keer doet he.
Sterkte!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-1-2011 19:59:25

Sterkte!!!

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik3-1-2011 20:06:57

Heeft de politie al enig idee wie het is?
Hopelijk kan je nog dingen terugvinden op je pc van het werk, of in je mailbox?
In elk geval, heel veel sterkte! je kop niet laten hangen hé meid! Je hebt al zo lang uitgekeken naar je huwelijk, het zal zeker een prachtige dag worden!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-1-2011 7:44:28

Amaai meiske, verschrikkelijk!!! Ik hoop dat alles snel op zijn pootjes valt, dat de bende wordt opgerold en dat ze alles terugvinden, of dat je de schade zoveel mogelijk kan herstellen. Een huwelijk voorbereiden is al lastig genoeg zonder al die miserie. Sterkte!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik4-1-2011 9:28:59

Ik ken je gevoel van een vreemde te lijken in je eigen huis, maanden later heb je nog iets nodig en vind je het niet en kan je niet anders dan concluderen dat ze dat ook nog hebben meegenomen, zij hadden zelfs onze raskat meegenomen Ik was mijn voorbereidingswerk van school van 3 jaar kwijt, je trouwvoorbereidingen zijn echt wel heel erg, ik zou ook niet weten waar terug te beginnen.
In ieder geval veel sterkte gewenst!!!

marec

Meld misbruik4-1-2011 13:35:44

He,

Wat vreselijk nieuws,maar ik wens jullie heel veel sterkte,
alles komt wel goed hoor
mvg marec

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik4-1-2011 19:03:19

OMG!!!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...