Terug naar overzicht
Hoi Joyce, je kan ook creatief zijn met een sjaatlje die bij je kleed past, en mooi ombinden op de rug... xxx
Hey, Ik denk dat je dat nog vrij gemakkelijk zelf kan maken als je een beetje tul koopt?Want 150 euro is echt wel heel duur, daar kan je denk ik wel al enkele tientallen meters tul voor kopen. Groetjes Ellen
Waar ik mijn kleedje heb gekocht, vragen ze 100 euro (ofja, iets minder!)Ik denk dat alles wat met "trouwen" te maken heeft, extra duur is! Ga misschien eens langs bij een kleermaker, of spring in een andere boetiek binnen. Maar zorg er dan wel voor dat je stola bij je jurk past. Want als je ergens anders een gaat kopen, dan is het risico altijd dat het niet dezelfde kleur is als je jurk! Succes!
Mijn bruidsjurk komt van La Tiara in Antwerpen. Ik heb daar ook een eenvoudige witte stola gekocht voor € 50. De omschrijving die je geeft komt helemaal overeen met wat ik gekocht heb. De verkoopster legde er een mooie strik in (kan ook een knoop zijn ofzo) die dan op je rug komt. Als je in de buurt woont, kan je altijd overwegen om daar eens te gaan kijken.
Komt overeen met de beschrijving die ik gekocht heb voor bij mijn trouwkleed,maar deze is niet om toe te knopen op de rug met strik erin zo eentje heeft mijn schoonzus Deze bij mij is echt mijn armen erdoor en dan aanbrengen tot op de armen of mss hoger maar ik heb gepast to op de armen en mijn rug deel bedekt in eens tofje dat mijn kleed erdoor ook nog gezien kan worden :-) Deze kost me 99euro,idd wel prijzig als je het zo bekijkt op dat moment niet echt over nagedacht maja zie hier dus nog hoger prijzen