Terug naar overzicht
Oh ik ben blij dat je geen twijfels meer hebt! Ik heb ook enorm veel twijfels over mijn kleedje!Het is nogal niet-traditioneel en ik ben bang dat iedereen het lelijk gaat vinden... stress stress stress dus!Ik heb er gisteren niet van kunnen slapen :s! Jammergenoeg is mijn eerste pas maar begin maart en moet ik dus met de twijfel leren leven, waaa, ik kom er zot van! Maar bon, ik ben blij als ik zo een topic lees, stelt mij gerust..ik denk dat elke bruid het stress-ohnee-ik-ben-bang-dat-het-niet-mooi-gaat-zijn-syndroom doorstaat :)!
Inderdaad, ook deze bruid heeft er fameus last van. Ik heb lang getwijfeld in de winkel tussen 2 kleedjes. Uiteindelijk 1tje gekoze, maar blijf twijfelen of ik toch niet beter het andere genomen had. Nog 144 dagen tot de trouw. En 2 april pas terug gaan passen. Nog 3 maand stressen dus vor het kleed en dan nog eens 2 maand voor de trouw. Stressvol toch al probeer ik er ten volle van te genieten, want je doet het maar 1 keer. Ben blij voor jou dat al je twijfels verdwenen zijn, hopelijk zal dat hier ook het geval zijn! Succes nog met je voorbereidingen.
hey meiden, ken het gevoel... ik heb ook lang getwijfeld tussen 2 jurken. Nadien denk je: het is niet de jurk die ik altijd al in gedachten heb gehad (daar stond ik trouwens niet mee) het is TOTAAAAL anders, mss daarmee? Hopelijk zijn mijn twijfels ook weg bij de eerste pas. Ze raadden me aan om in januari hiervoor te komen, maar we huwen pas op 03 juni.. als ik het zo bekijk bij jullie is mijn eerste pas dan toch vroeg, niet?
@ alle twijfelende bruidjes: ik kan alleen maar bevestigen dat dit gevoel echt voorbij gaat; het is een fase waar volgens mij bijna elke bruid doorgaat :-) groetjes Joyce