Terug naar overzicht
Wij hebben ook lang staan twijfelen, maar uiteindelijk voor het buffet gekozen. Onze reden was dat niet iedereen taart/ijs lust en dat je beetje diversiteit moet aanbieden aan alles. Wij geven ook een vis & vlees BBQ Beiden zou ik ook teveel vinden, zal je met veel rest zitten!
Wij geven beide, maar in kleinere porties. Daarmee bedoel ik dat wij een feest hebben voor ongeveer 100 man, maar dat onze bruidstaart is gerekend voor 70 man en het dessertenbuffet ook voor 70 man. Bij ons is het ook wel geen huwelijksfeest met eten. Wij gaan 's avonds eerst eten met ouders, grootouders, broers, zussen,... (ongeveer 30 man) en nadien komen de rest van onze gasten. Eerst krijgen ze een korte receptie van een uurtje en nadien hebben we een dansfeest met dus taart en dessertenbuffet. Het blijft ook de hele avond staan, zodat de mensen na enkele uurtjes nog iets kunnen gaan halen.
Hey, wij doen ook een grote bbq ! We hebben besloten om zowel dessertenbuffet als taart te geven. De reden : er zijn mensen bij die het ene niet lusten maar het andere wel. Dus om iedereen een plezier te doen, hebben we ze beide gekozen. En qua overschot ... Het zijn bij ons allemaal zoetebekjes ! De overschot mogen ze mee naar huis nemen. Groetjes, Jessica
Hoi, Wij gaan ook beide nemen denk ik.Maar vooral omdat ik graag een taart zou aansnijden :D Groetjes,Kendra
Wij geven enkel een ijstaart. Maar we hebben ervoor wel voor alle gasten een landenbuffet. Vind dat het een beetje veel wordt om ook nog een dessertenbuffet te geven en ik wil absoluut een bruidstaart aansnijden :-)
Wij hadden beide, maar de bruidstaart was wel een ijstaart, zodat dit niet te 'zwaar' werd en de andere taarten zaten in het buffet.
Oh ja, en het dessertenbuffet bleef ook de hele avond staan! Zo konden de gasten die 's nachts nog wat honger kregen nog eens terug.
wij gaan ook voor een bruidstaart in ijs en dessertenbuffet dat heel de avond daarna blijft staan
Ik wou zelf ook de tip geven om beide te doen. Als je 100 mensen denkt te hebben dan neem je een taart voor 60 man, die je dan uiteraard samen kan aansnijden.En daarnaast doe je nog een dessertenbuffet:)