Terug naar overzicht
Wooow Superrr!! :D
Die heeft inderdaad heel mooie ringen!! Geniet er van! Grtjs
whoop whoop !
Hey Tania, Super! Die heeft héél mooie ringen. Had ook gezien op de website dat je daar zelf je ring kon maken en vond da super-romantisch alleen een tikkeltje te duur voor mij Mijn man heeft ook geen trouwring dus ik kon ook volledig mijn goesting doen voor die van mij en die mocht dan ook ietske duurder zijn dan in het geval we er 2 nodig zouden gehad hebben. Mijn ring komt van Gerda De Vrij, de overbuur van Wim Meeusen . Ietske goedkoper. Groetjes, ilse
Hoi hoi, Mijn verlovingsring is van Wim Meeussen en we hebben nu onze trouwringen er ook besteld. Wel niet zelf gemaakt. Is dat duurder als je hem zelf maakt? Krijg je een ring van Wim Meeussen van je vriend, of krijg je hem echt van Wim Meeussen ;)! Leuk en mooi allemaal. Ik vond die Gerda haar ringen trouwens ook heel leuk! Groetjes en geniet ervan! Sharon
@ Ilse; ik lees dat jouw man ook geen trouwring heeft. Hoe hebben jullie dit opgelost ivm het uitwisselen van de ringen. Wij trouwen alleen maar voor de wet dus een echt probleem vind ik het niet, ik ben alleen opzoek naar een creatieve oplossing.@ sharon; ik wou dat ik mijn ring kreeg van Wim Meeussen ;-) zou flink wat centjes uitgespaard zijn. Om de ring zelf te maken kost ongeveer 800 euro zonder steentjes hoe meer 'blingbling' hoe duurder (staat allemaal op de site beschreven).Grtjs
Hey Tania, Wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd en bij de ondertrouw op de gemeente hadden ze daar al gevraagd of wij ringen gingen uitwisselen (blijkbaar niet standaard) en wij hebben toen al laten weten dat we maar 1 ring hadden. Was geen enkel probleem hoor. Wij hebben geen oplossing gezocht voor hem. Ik kreeg gewoon mijn ring en dat was het. Groetjes, ilse