Terug naar overzicht
Hey Tania Toen ik ging passen, heb ik ervoor gezorgd dat ik een bh zonder bandjes aanhad omdat ik mijn zinnen sowieso al gezet had op een bustierjurk.Verder had ik ook niets speciaals mee.De mevrouw die me hielp met het passen van de jurken heeft wel mijn haar op een bepaald moment in een staart gedaan... Om het allemaal wat beter te kunnen voorstellen zei ze. Succes!Groetjes, Els
Ik had ook niets mee, alleen een BH aan waarvan de bandjes eraf konden zodat je dat niet ziet :) Veel plezier met shoppen!!
misschien voor de hand liggend: wit ondergoed als je een witte jurk wilt en er rekening mee houden dat de verkoopster je in je ondergoed zal zien.
Misschien ook iets deftigere (witte) schoenen en korte sokjes om daarin te doen? Op deze manier heb je een totaalbeeld.
Ik had bij mijn eerste pasbeurt nog maar mijn BH en schoenen mee (en dan nog met zo van die kweet nie hoe dikke sexy roze kousen van Nike aan! ) Dus over zo'n dingen zeker niet mee inzitten. Gewoon gaan
inderdaad, zij hebben alles ter beschikking om jou te helpen (bustiers, bh's, schoenen). Bij mij hebben ze zelfs getoond hoe mijn haar het mooist bij de jurk zou passen :-). Ik ga wel wanneer ik eerste pas heb van mijn kleedje (pas in mei) op voorhand naar de kapper gaan en mijn haar laten kappen zoals ik het nu voor ogen heb voor op de trouwdag. Kwestie van het totaalplaatje te zien.
Als je je haar gaat opsteken, zou ik het ook even in een staart doen.Ik zou ook zeker een bh zonder bandjes aandoen. en... benen ontharen :-)De verkoopster stapt nl met je mee in het pashokje en zal je helpen met het kleed aan te doen. Eigenlijk maakt het niet uit wat je onderaan hebt, het is eerder een gevoel voor jezelf hé( ik zou ambetant zijn moest ik met behaarde benen, en een fluo string in dat hokje staan...)
Als je echt gaat om jurken te kiezen maakt het zo niet uit. Gewoon zoals de meeste hier zeggen is een strapless bh handig en anders moet je die bandjes maar even ergens tussen frommelen... geen probleem hoor. Schoenen daar moet je niet mee inzitten want die winkels hebben zelf altijd ook schoenen staan. Voor je eerste echt pasbeurt van het kleed dat je gekozen hebt, zeggen ze wel dat je de schoenen en het ondergoed al moet meebrengen (en eventueel ook de juwelen). Groetjes, ilse
Buiten een strapless beha had ik ook altijd een haarrekkertje bij. Zo kon ik mijn haar omhoog binden en kreeg ik al een iets beter zicht van hoe het eruit zou zien met opgestoken haar. Verder alleen ervoor zorgen dat je je comfortabel voelt als iemand bij je in de kleedkamer staat, m.a.w. ondergoed waarin je gezien wil worden en eventueel benen en oksels ontharen. Daarbuiten een goed humeur en goed gezelschap en je dag kan niet meer stuk! Veel succes met de zoektocht!