Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klavertje 4 - bedankingen

17-3-2006 8:11:33
Hallo, nog 71 dagen!! 'k Begin hier serieus stress te krijgen. Zou graag als bedanking een klein potje gebruiken om 'klavertje 4' te planten. Onze uitnodiging is ook een foto van ons in een klavertje 4. Mijn vraag is nu; weet iemand hoe/waar ik stickertjes kan vinden, laten maken, weet niet...met een tekstje op om dan op de verpakking van het potje (potjes zijn van Dille & Camille) te plakken met "bedankt...". En zouden jullie per koppel een potje geven of per persoon ??
Groetjes, Ingrid
27/05/2006

Ingrid
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 867

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik17-3-2006 8:14:19

denk dat je zo'n plakkertjes wel in AVA zult vinden ;

en ik zou een potje per koppel geven

nele
20-5-2006
 Meld misbruik17-3-2006 9:36:26

hey ingrid,

je kan die potjes ook bestellen via geluk.com denk ik, en daar staat al een klavertje vier op. Tis maar een tip, wij geven een potje met zonnebloemzaadjes, per koppel. Maar geven jullie die ook op de receptie?

nele

Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik17-3-2006 15:41:01

Hey Nele,
Je potje met zonnebloempitjes is dat ook van D&C ? Tja ik had ook al gedacht aan de receptie, en eigenlijk om het mezelf gemakkelijk te maken, denk ik wel dat ik ze ook aan de mensen van de receptie ga geven..Allé als ik weer niet van gedacht verander.
Groetjes, Ingrid

Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik17-3-2006 15:51:18

Hey Nele,
Heb jij ervaring met bestellen via die site ? 't Is inderdaad wel leuk ! En goedkoper dan bij D&C...
Groetjes, Ingrid
27/05/06

nele
20-5-2006
 Meld misbruik19-3-2006 11:53:20

ingrid,

ik heb er geen ervaring mee, ik ga eerst nog eens kijken in een grote bloemenzaak om ze eventueel zelf te maken, maar of dat goedkoper uitkomt dan moet ik nog uitrekenen. Ik denk dat ik wel eens zo'n paketje ga bestellen bij de site, gewoon om eens te zien hoe alles verloopt.

nele

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik19-3-2006 16:04:22

Bedankingen worden meestal gegeven per koppel en alleen aan de mensen van het avondfeest / dessert.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...