Terug naar overzicht
denk dat je zo'n plakkertjes wel in AVA zult vinden ;en ik zou een potje per koppel geven
hey ingrid,je kan die potjes ook bestellen via geluk.com denk ik, en daar staat al een klavertje vier op. Tis maar een tip, wij geven een potje met zonnebloemzaadjes, per koppel. Maar geven jullie die ook op de receptie?nele
Hey Nele,Je potje met zonnebloempitjes is dat ook van D&C ? Tja ik had ook al gedacht aan de receptie, en eigenlijk om het mezelf gemakkelijk te maken, denk ik wel dat ik ze ook aan de mensen van de receptie ga geven..Allé als ik weer niet van gedacht verander.Groetjes, Ingrid
Hey Nele,Heb jij ervaring met bestellen via die site ? 't Is inderdaad wel leuk ! En goedkoper dan bij D&C...Groetjes, Ingrid27/05/06
ingrid,ik heb er geen ervaring mee, ik ga eerst nog eens kijken in een grote bloemenzaak om ze eventueel zelf te maken, maar of dat goedkoper uitkomt dan moet ik nog uitrekenen. Ik denk dat ik wel eens zo'n paketje ga bestellen bij de site, gewoon om eens te zien hoe alles verloopt.nele
Bedankingen worden meestal gegeven per koppel en alleen aan de mensen van het avondfeest / dessert.