Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe komen genodigden op de juist plaats?

4-1-2011 17:45:11
Ik wil iets originelers dan gewoon de namen van de gasten af te roepen tafel per tafel. Ik zou graag met kaartjes werken in een bepaald thema. Maar mijn vraag of bedenking is nu. Wie zorgt er bij jullie voor dat iedereen het juiste kaartje krijgt? Aan wie vragen jullie dat?

Stefanie
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 862

lies
2-7-2011
 Meld misbruik4-1-2011 18:05:51

Hoi Stefanie,

bij ons zal deze taak door de mensen van de zaal uitgevoerd worden. Bij aankomst aan de feestzaal zullen de gasten zich kunnen aanmelden en meteen verteld worden aan welke tafel ze kunnen plaatsnemen. Lijkt me het eenvoudigst.

Greetz

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik4-1-2011 20:33:06

Is dat altijd zo dat de feestzaal deze taak op zich neemt?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-1-2011 20:38:45

Ook bij ons regelde de zaal dit. Zo kan iedereen ten volle van de aankomstreceptie genieten!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik4-1-2011 20:56:53

wij hebben een zaal in 2 delen ,voorste deel toog deel en inkomdeel, en 2e deel is door een schuifdeur gesplitst van 1e deel(we gaan de schuifdeur wel openlaten, is breedte van dubbeldeur), langs die schuifdeur is een matglasmuurke, en op die muur gaan wij alle naamkaartjes hangen, dus ze moeten hun naam zoeken en dan weten ze aan welke tafel ze moeten zitten, ze kunnen er niet naast kijken, dus zie er geen probleem in...

groetjes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik5-1-2011 10:56:42

Het hoeft niet de zaaleigenaar te zijn die deze taak op zich neemt maar het is wel makkelijk omdat iedereen dan te volle van de receptie kan genieten. Maar je kan ook zelf iemand aanduiden om dit te doen. Of je kan doen zoals mijn nicht : een ballonnen-clown inhuren die op een komische manier de gasten hun naam vroeg en hun dan hun tafelkaartjes overhandigde. Daarna plooide hij voor iedereen een crazy ballonnenhoed !

Stefanie
11-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 14:59:02

Bij ons doet dat ook iemand van de feestzaal.

Normaal gezien staat er toch altijd iemand van het zaalpersoneel aan de deur om de mensen te verwelkomen en de weg naar de zaal te wijzen. Het is dan ook die persoon die de namen vraagt en dan de gasten een kaartje geeft met de tafelnaam op.

Op het einde van het aperitief worden de tafelnamen afgeroepen en dan weet iedereen wanneer ze naar de zaal mogen gaan.

Dorien
15-9-2012
 Meld misbruik7-1-2011 20:41:16

Bij een collega was er een thema, iedere tafel had een amerikaanse staatsnaam en een collega stond aan de inkom met een gastenboek en gaf het kaartje van de tafel.
Mijn nicht had per tafel een andere foto van hun 2 en gaf zelf een klein fotootje van de foto die op jou tafel stond bij het binnenkomen.

nele
20-8-2011
 Meld misbruik12-1-2011 23:06:18

Hallo, Wij hebben houten roosjes. Het is de bedoeling om op elke tafel een boektje in een ander kleur te zetten en de personen krijgen dan 1 roosje van hetzelfde kleur als er op hun tafel staat. Het web adres is www.houtenroosjes.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...