Terug naar overzicht
Dag Lies, Ik ben ook volop aan het zoeken..... Ik weet niet goed voor welke schoenen ik zal gaan... Ik ben nu volop aan het uitkijken naar de gewone collecties, misschien dat daar iets tussenzit naar mijn zin. Wil zeker schoenen die ik achteraf nog kan dragen, dus denk niet dat ik voor de klassieke ivoorkleurige trouwschoenen zal gaan. Budget ja dat is te zien hoe mooi ik de schoenen vind en hoe goed ik ze nog kan dragen achteraf :-) Ik denk wel dat ik voor gesloten exemplaar zal gaan.... tenzij ik echt verliefd word op anderen, maar in de winkel waar ik mijn kleed kocht hebben ze mij toch aangeraden om panty's te dragen dus dat is met een openschoen niet echt een mooi zicht.... Probleem die ik vooral heb is dat de hak niet te hoog mag zijn (ben zelf al 1m80 groot) en als ik dan een mooie schoen zie is het met zo een ferme hak onder dus ja... We hebben nog even tijd om te zoeken hé ;-)
Ik heb er van 'Rainbow', modelletje met een fijn bandje - geen blote tenen - met kraaltjes. Was een paar van de vorige collectie, aan een prikje (100€). Vond de schoenen niet zo heel belangrijk omdat ik een lang kleed heb en waarschijnlijk alleen maar de tip van mijn voeten te zien zal zijn. Groetjes, SOfie.
Ik doe de mijne na de trouw binnen in de winkel en kan ze laten kleuren zodat ik ze kan afdragen... .
Sofie, waar heb je uw schoenen gekocht? En heb je enig idee hoeveel het kost om uw schoenen dan te laten kleuren?
Hallo Ik ben vandaag mijn schoenen gaan halen bij Van Loock in zandhoven... Het is een ivoorkleurig model geworden voor mij van Luca Renzi (dat is hetzelfde als Linea rafaelli)... Ze hadden er wel wat keuze en ze hebben er uiteraard ook andere dan ivoorkleurig, maar ik ben dus wel voor de ivoorkleurige gegaan. Het is wel een modelletje dat ik zeker achteraf nog ga dragen want ze zitten heel goed :) Veel succes met de zoektocht, maar Van Loock is dus zeker wel aan te raden! Wel vrij prijzig ook... Groetjes!
Ik trouw ook in de zomer en heb idd ook voor een 'gesloten' schoen gekozen in feite zijn het ballerina's met een klein strikje en een klein hakje. (ben ook bijna 1m80) En het zijn zeker schoenen die ik zal doordragen en daarenboven pasten ze heel goed bij het kleur van mijn kleed. Het zijn niet de traditionele trouwschoenen in een punt (want ik vond dit artslelijk aangezien ik al zo'n grote voeten heb) maar ik was er onmiddellijk verliefd op.
Ik ga voor een witte of ivoorkleurige pump... die kan ik achteraf nog opdragen... ik vind die traditionele trouwschoenen in een punt ook maar niets! Ik wilde eens gaan kijken bij Van Loock en hoop ze daar te vinden... Veel succes met je zoektocht...
Ik heb de mijne van Couture Ann in Aalst. Kleuren kost rond de 45 euro, maar kan echt in alle kleuren...ik ga de mijne in vuil goud laten kleuren, kan dan nog sjiek onder een sjeans ofzo. Groetjes, Sofie
Een bruid met blote tenen kon absoluut niet zeiden ze tegen mij.. nu heb ik op internet eens gezocht achter een gesloten paar witte schoenen want 150 euro voor een paar dat je achteraf niet vaak meer zult aandoen vond ik erover. Heb uiteindelijk een leuke site gevonden (Brandos.be) en ook besteld.. eind deze week of volgende week heb ik ze al!! Indien ze toch niet echt zijn zoals ik verwacht had kan ik ze gratis terug sturen :)
Hey, Ik heb mijn trouwschoenen in de winkelstraten van Gent gevonden, tussen het winkelen door, aan een soldenprijsje dan nog! :-) Heb direct twee paar gekocht (een hoger model met strikje aan en gewone lagere pumps, kwestie van zeker te spelen. ;-) In vrij veel winkels staan er witte/ivoorkleurige schoenen viel me op. Een trouwschoen hoeft voor mij geen dure schoen te zijn, als hij maar makkelijk zit! Heb al gemerkt dat als je specifiek naar trouwschoenen zoekt, er al sowieso een hoger prijskaartje aan vasthangt, terwijl je in andere winkels ook heel mooie schoenen vindt in dezelfde kleuren! Groetjes, An
Het mijne komt uit Roeselare. Ondanks dat we in mei trouwen, is de schoen gewoon gesloten. Niet helemaal natuurlijk! Maar zo'n simpel model waar ik me goed in voelde. Ik vond het belangrijk om geholpen te worden want ik ging open schoenen mee gehad hebben en die gingen mij na een tijdje zeer doen. Aan zo'n dingen denk je meestal niet en de verkoopster had gelijk, mijn voet was te dik voor die schoen. Nu ging dat nog gaan, maar na een halfuurtje erop lopen, ging ik vergaan van de pijn
Ik heb gisteren ook mijn trouwschoenen gevonden in Roeselare (Gabrielli). Ze waren niet aan solden. enkel de modelletjes van pakweg 10 jaar geleden (met een vierkante top) waren aan soldenprijzen. de mijne zijn ook volledig toe, met een riempje en klein hakje en in het wit zoals mijn jurk. Ze waren wel redelijk prijzig. Nuja m'n ventje ziet ze heel graag en da's t voornaamste + ze zitten gemakkelijk. Heb jammergenoeg niet gevraagd of 'k ze kan laten kleuren... mssn nog eens informeren.
Ik had een zwarte rok dus ook zwarte schoenen en die zijn gemakkelijk te vinden in zowat élke schoenwinkel en prijsklasse. Bovendien kan je die achteraf nog zeer vaak aandoen. Handig. De mijne waren van het merk Hush Puppies en ik heb er geloof ik 75 euro voor betaald ofzo. Ik had gesloten schoenen. Heb ook open schoenen geprobeerd maar dat stond echt niet onder een lang kleed vond ik. Groetjes, ilse
Hey Lies... Ook ik heb vandaag mij ideale bruidschoentjes gevonden bij Van Loock... meer dan 80% van de schoenen was al binnen dus daar kan je de nieuwe collectie al vinden. Ik heb een witte pump gekozen omdat ik deze in de zomer ook nog kan opdragen. De schoenen met een punt is niet echt mijn ding en die zie ik me ook niet opdragen... en zoals ik hierboven heb gelezen... dan is €150 toch wel veel geld! Maar mijn schoentjes hebben een zalig voetbad (wat ik ook wel erg belangrijk vind). In ieder geval... bij Van Loock hebben ze allerlei modelletjes... van echte bruidschoentjes tot eenvoudige witte/ivoorkleurige schoenen. Neem best wel een stukje stof van je kleed mee want de schoenen die ik in de etalage zag staan, waren helemaal niet de kleur die ik bleek nodig te hebben! Veel succes ermee...