Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feest in kampstijl

4-1-2011 18:26:23
Mijn vriendin en ik willen graag op 3 september trouwen in de regio gent;
Onze familie is van Ronse, Geraardsbergen, Middelkerke en Antwerpen.... kan het nog verspreider... gelukkig geen limburgers ;-). En ze komen met velen.... we denken aan 250 gasten. We zoeken een locatie gengre jeugdherberg - kampverblijf waar kan gebarbecued worden en eventueel ook een kampvuur de nacht inzet. Belangrijk is dat er veel kinderen komen en dat ze kunnen blijven slapen zodat hun ouders kunnen doorfeesten. Niet simpel... iemand ideetjes?

Mathias
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 700

Wendy
25-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 16:21:36

Dag Mathias,

Misschien kan je eens horen bij de Centra voor Jeugdtoerisme? Ze hebben een mooi vakantiehuis in Merelbeke (vlakbij Gent). De Tilk heet het daar. Ik ben er al geweest: veel open ruimte en zeker plaats voor een kampvuur. En dus ook slaapplaatsen voor kinderen.
En als je toch in een andere regio zoekt: je vindt al hun huizen online: http://www.cjthuizen.be/

Geen idee of je er als particulier terecht kan, maar je kan het maar navragen hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...