Terug naar overzicht
Aangezien ik een bustier nodig had een speciale cup (kleiner dan een 70 van omtrek en een D van maat =\) hadden ze me aangeraden naar Lingerie Lynn te gaan. Echt waar super tevreden ben ik eruit gegaan. Na 8 lingeriezaken was zij de enige die mij aan een deftige bustier kon helpen waarvan ik niet het gevoel had dat mijn borsten gingen afzakken! Natuulijk hierdoor had ik niet zoveel keuze en is het een bikkelharde non sexy bh geworden... Maar voor de huwelijksnacht heb ik wel wat anders in petto!
Ja juist bij Lynn in kuurne moet je zijn
thnx voor de reactie, wil je eens het adres en de openingsuren doorsturen thnx
Wilde je ook Lynn in Kuurne aanraden, ben daar ook zeer tevreden over. Is een zijstraatje van de Brugsesteenweg, ik wil je wel de wegbeschrijving eens uitleggen, het exacte adres weet ik niet (is stap daar altijd naartoe aangezien het op 100m van mijn deur is)
Als ik het plannetje goed lees is het de St-Michielsweg.
Ik had een strapless jurk en heb gewoon een strapless bh gekocht in de lingerie-afdeling van Inno van het merk Calvin Klein (trouwens zeer betaalbaar). Ik kan die gewoon achteraf nog dragen dus is zeker geen weggesmeten geld. groetjes, ilse
Ik heb er eentje van Poirier, denk een € 75 voor BH en Slipje samen. Ik heb deze ook wel in de bruidswinkel gekocht. Het voordeel aan deze lingerie is dat er kleine lusjes in het bovenstukje zitten, die maken ze vast aan de jurk, zo blijft alles perfect op zijn plaats zitten! En achteraf kan je het nog perfect dragen. Groetjes