Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar lingerie kopen

4-1-2011 21:57:23
hey, ik vroeg me af waar ik het best mijn lingerie koop? ik persoonlijk vind dat in de bruidswinkel nogal duur, vooral omdat ik het achteraf toch nie veel meer zal dragen maar in welke lingeriezaak regio kortrijk heb je veel keuze want mijn lingeriewinkel heeft vooral genre marlies dekkers, mijn favoriete merk maar natuurlijk niks voor onder een trouwjurk é
thnx voor de reacties

davina
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 691

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik5-1-2011 7:53:37

Aangezien ik een bustier nodig had een speciale cup (kleiner dan een 70 van omtrek en een D van maat =\) hadden ze me aangeraden naar Lingerie Lynn te gaan. Echt waar super tevreden ben ik eruit gegaan. Na 8 lingeriezaken was zij de enige die mij aan een deftige bustier kon helpen waarvan ik niet het gevoel had dat mijn borsten gingen afzakken! Natuulijk hierdoor had ik niet zoveel keuze en is het een bikkelharde non sexy bh geworden... Maar voor de huwelijksnacht heb ik wel wat anders in petto!

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik5-1-2011 8:50:03

Ja juist bij Lynn in kuurne moet je zijn

davina
6-5-2011
 Meld misbruik5-1-2011 9:48:01

thnx voor de reactie, wil je eens het adres en de openingsuren doorsturen thnx

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik5-1-2011 10:59:26

Wilde je ook Lynn in Kuurne aanraden, ben daar ook zeer tevreden over.
Is een zijstraatje van de Brugsesteenweg, ik wil je wel de wegbeschrijving eens uitleggen, het exacte adres weet ik niet (is stap daar altijd naartoe aangezien het op 100m van mijn deur is)

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik5-1-2011 11:14:18

Als ik het plannetje goed lees is het de St-Michielsweg.

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik5-1-2011 13:29:02

Ik had een strapless jurk en heb gewoon een strapless bh gekocht in de lingerie-afdeling van Inno van het merk Calvin Klein (trouwens zeer betaalbaar). Ik kan die gewoon achteraf nog dragen dus is zeker geen weggesmeten geld.
groetjes,
ilse

Kenza
17-9-2011
 Meld misbruik6-1-2011 10:56:36

Ik heb er eentje van Poirier, denk een € 75 voor BH en Slipje samen. Ik heb deze ook wel in de bruidswinkel gekocht. Het voordeel aan deze lingerie is dat er kleine lusjes in het bovenstukje zitten, die maken ze vast aan de jurk, zo blijft alles perfect op zijn plaats zitten! En achteraf kan je het nog perfect dragen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...